کد خبر : 7291
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1393 - 8:59
-

منصوری: من نماینده کفاشیان در فوتسال هستم!/مرتضایی اطلاعاتش را بیشتر کند تا به این مشکلات نخورد

منصوری: من نماینده کفاشیان در فوتسال هستم!/مرتضایی اطلاعاتش را بیشتر کند تا به این مشکلات نخورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کریم منصوری مالک باشگاه شهید منصوری در واکنش به انتقادات مرتضایی گفت: ۱۸ سال است وارد مدیریت شده ام و این انتقادها را از سوی مرتضایی نمی پذیرم. آن زمان که فوتسال هنوز لیگ نداشت من حضور داشتم به آقای مرتضایی احترام می گذارم اما وی به جای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کریم منصوری مالک باشگاه شهید منصوری در واکنش به انتقادات مرتضایی گفت: ۱۸ سال است وارد مدیریت شده ام و این انتقادها را از سوی مرتضایی نمی پذیرم. آن زمان که فوتسال هنوز لیگ نداشت من حضور داشتم به آقای مرتضایی احترام می گذارم اما وی به جای اینکه چنین انتقاداتی را انجام دهد باید اطلاعات مدیریتی اش را افزایش دهد.

وی افزود: ما در این راه استخوان خرد کرده ایم و تمام ناملایمات را پشت سر گذاشته و سرد و گرم چشیده ایم ام این افراد ۲ سال است که آمده اند و می خواهند این همه سال کار ما را زیر سؤال ببرند.

منصوری ادامه داد: وقتی ۱۲ باشگاه رأی به تعویق مسابقات لیگ دادند نمی توانیم شرایط را به خاطر یک نفر و مخالفتش تغییر دهیم. این موضوع حتی دست رئیس کمیته فوتسال هم نیست و هیئت رئیسه است که تصمیم نهایی را می گیرد اما مرغ بعضی ها یک پا دارد!
عضو هیئت رئیسه فوتسال تصریح کرد: من نماینده کفاشیان در فوتسال هستم و در ۶ سال گذشته علاوه به نماینده باشگاه ها مالک باشگاه نیز بوده ام. ما بر اساس قانون فوتسال پیش می رویم و ایشان باید اطلاعاتش را بیشتر کند تا به این مشکلات نخورد. ما بر اساس رَأی اکثریت نصمیم نهایی را اتخاذ کردیم.
وی در خصوص دلایل تعویق بازی های لیگ گفت: ما به ۲ دلیل بازی ها را به تعویق انداختیم؛ یکی ماه مبارک رمضان که اکثر تیم ها نمی توانند در این ماه ریکاوری انجام دهند و دیگری حضور باشگاه دبیری تبریز در بازی های آسیایی است. گویا مرتضایی در ایران زندگی نمی کند که از این مسائل بی اطلاع است زیرا دبیری نمی توانست هیچ بازیکن قرضی را در اختیار داشته باشد. و به این ۲ دلیل ما شرایط را با رأی اکثریت تغییر دادیم.

منصوری اظهار داشت: ما باید در یک کار گروهی به هم احترام بگذاریم و ایشان هم باید دست از لجاجت بردارد و برای دیگران حرمت قائل شود.

وی در خصوص حضور مرتضایی در هیئت رئیسه گفت: ما از حضور تمامی عزیزان استقبال می کنیم اگر اعضا به ایشان رأی دادند قدمش روی چشم!
منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عادل سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

تا امثال شماها استخون خورد کرده فوتسال باشید…..واویلاست…..حرف حق تلخه….حتی اگر یک نفر گقته باشه!!!
شما اطلاعالتت رو بزرگ تر از زمین فوتسال کن…مگه تیم های فوتبال الان در حال تمرین و پیش فصل نیستن؟؟؟

خواننده خبر سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

سلام آقای مهندس
ما یاد گرفتیم هر وقت نمیتونیم جواب کسی رو بدیم ماهیت اون فرد رو زیر سوال ببریم.تو و اون دوست شفیقت فهمیدید که چرا این آقا با تعویق لیگ مخالفت کرد . به نظر تو و دوستت این مخالفت چه سودی برای مرتضایی داشت. مگر خود شما در جلسه هیات ریبسه این تاریخ رو به کمیته فوتسال اعلام نکردید مگر اون موقع نمیدونستید دبیری مسابقات آسیایی داره . مسله آقای مرتضایی پایبندی به قول و قرارها و مصوبات فدراسیون فوتباله. اگر نه هر آدمی میدنه هر چه لیگ فشرده تر بشه هزینه تیمها کمتر میشه. درست ۱۰ روز قبل از جلسه هیات رییسه آقای نجاریان به همه دوستاش تو ساری اعلام کرده بود لیگ رو یک ماه عقب میاندازم. و گفته بود ما لیگ برتری هستیم. حتی همین الانم که لیگ عقب افتاده باز گفته لیگ ۱۵ روز دیگه هم عقب میافته یعنی اول مهر برگزار میشه. این آقا همونیه که روز رای گیری نمایندگان شورای سهر ساری نفر با اتوبوس از بهشهر میاورد به مبلغ ۲۲ هزار تومان تا بهش رای بدن.
آی بازیکنای ساروی هرکس پولش رو کامل از این آقا گرفته در مدتی که ایشون به قول خودش مدیریت کرده همین جا اعلام کنه.
پارسال به خاطر تیم گیتی پسند مسابقات عقب افتاد در پایان لیگ همین تیم اعلام کرد ما به برنامه ریزی غلط فدراسیون دوم شدیم. لیگ هتی معتبر جهانی به دلیل طولانی بودن و مدت زمان بیشتر در گیر کردن بازیکنان مربیان و اسپانسرها معتبر شده و جایگاه یافته اند ام تیمهای لیگ برتر فوتسال ما بایستی ۶ ماه از سال رو استراحت کنند و ۶ ماه دیگر با احتساب جام حذفی بالغ بر ۴۰ مسابقه بدهند. اینگونه برگزاری مسابقات به جز اتلاف وقت چه سودی برای جامعه فوتسال خواهد داشت.هیات رییسه که خودش مصوبات خودش رو قبول نداره چطور میخواد به جامعه فوتسال خدمت کنه. هیات رییسه ای که با همکاری هم برای حفظ تیم راه ساری رای به ۱۶ تیمه شدن لیگ برتر میده و بعد که این قانون رو تصویب میکنه لیگ همون سال با وجود ۱۶ تیمه شدن با حضور ۱۳ تیم برگزار میشه. در ایران تیمهایی که منظم ومعتقد به قانون هستند ضربه میخورند و مدیریتی که آقای منصوری و نجاریان از آن دم میزنند همین مدیریت کدخدا منشیست. من اهل مشهدم و حداقل ۴۰ سال آقای مرتضایی رو میشناسم در طول این چهل سال ایشان فقط مدیریت کرده. فکر میکنم اون زمان هنوز آقای نجاریان بدنیا نیومده بود.

بنده خدا سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳

بنازم به اقای خواننده خبر گل گفتی.این دو نفر مثل هامی وکامی دارن برای فوتسال تصمیم میگیرند و به ریش بقیه میخندند.جالب اینجاست که مخ اقایان کفاشیان و افتخاری را هم زدند و شاید هم مسایلی هست که ما ازش بیخبریم.

دوستدارفوتسال سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴

سلام به دوستان عزیز
من هم بانظرشماکاملاموافقم

نام ... سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸

افرین به خواننده خبر که خیلی شیک و با حرفای قشنگش نشون داد که این اقایون فقط به فکر خودشون هستن و همین اقای نجاریان یکی از کسانی هست که اون دنیا باید جواب خیلی ها رو بده …من کاملاً موافقم با نظر خواننده خبر…

قرچکی سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴

سلام به جای اینکه انقدر به فکر لجبازی وجواب دادن همدیگر باشید به فکر بالابردن کیفیت لیگ امسال باشید

نام ... سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶

متاسفم واسه آقای کفاشیان که تیم چهارم جهان رو به این روز انداخته و این از کنیته فوتسال نالایقشه .بازم دست مریزاد به سایت شما که باعث شدید در فوتسال یک تحولی ایجاد بشه و همه از حقایق کثیف پشت پرده مطلع بشن

دریای خزر چهارشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۸:۲۲

دست مریزاد خواننده خبر
گل گفتی، احسنت

بی طرف جمعه , ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

سلام به همه فوتسال دوست ها من نمی دانم آقای مرتضایی چه ککی درشلوارمدیریت انداخته که این گونه جنجال بر پا شده البته برایم هم زیاد مهم نیست. اما بی طرفانه می گویم اقایی که می گویی من ۱۸ سال سابقه مدیریت دارم نتیجه مدیریت شما چیست ؟درطی این سال ها ی مدیریت ،روند فوتسال ما چگونه بوده آیا منحنی ونمودار حرکت فوتسال روبه رشد بوده ؟ای بابا این چه سوالی می پرسم قطعا رو به رشد بوده کاملا مشخص همه می دانیم ،میگویید نه ،واقعا !خوب من براتون توضیح می دهم تا شماهم ببنید ما چقدر رشد کردیم.
۱-مهمترین رشد ما در توانایی حذف مدیران،ودست اندر کاران لایق وکارآمد در عرصه ورزش به ویژه فوتسال۲-رشد در حرافی ،چاپلوسی،توجیه وبعضا دخالت دادن مسایل شرعی ودین در امورات برای فراراز پاسخ گویی.
۳-مورد شیرین وجذاب رشوه ،تبانی وزدوبند برای تغییر در روند بازی ها وتعیین قهرمان بازی ها
آهای آقای مدیریت ،ای مالک،حساب کتاب تیمت وکردی پول بچه هاتو تسویه کردی اون موقعی که بازیکنانت پول نمی گیرن ولی توپ می زنن چون تعهد دادن بابت این تعهدشونم شرمنده زنو بچه ها شونن شما کجابودی وهستی از مالکیت فقط مصاحبه ها وفیگور جلو دوربین وداری.
ول کن بابا….
آقای مالک باشگاه آقای مدیریت اگر حق است حلالم کنو اصلاح کن و اگر ناحق است ببخش …..