کد خبر : 7286
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1393 - 1:02
-

واکنش تند نجاریان به اظهارات جنجالی مرتضایی

واکنش تند نجاریان به اظهارات جنجالی مرتضایی
مدیر عامل باشگاه راه ساری با لحنی تند پاسخ ادعاهای جنجالی مرتضایی را داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه راه ساری گفت: تا قبل از تشکیل جلسه هیئت رئیسه از تقاضای باشگاه‌ها نسبت به تعویق زمان آغاز لیگ برتر با خبر نبودم اما با شروع جلسه امضای رضایت ۱۲باشگاه به دستمان رسید که ۲ باشگاه موجود در شهر مشهد جزء این لیست نبود اما فردوسی مشهد نیز در همان روز رضایت خود را برای تغییر زمان لیگ اعلام کرد و ما هم به عنوان نمایندگان باشگاه‌ها در هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال منفعت اکثر باشگاه‌ها را در نظر گرفته و رای به تعویق تاریخ آغاز لیگ دادیم. کار من در هیئت رئیسه احترام به باشگاه‌ها و حفظ حقوق آنها در فوتسال کشور است زمانیکه ۱۳باشگاه رضایت خود را از تعویق تاریخ لیگ ابراز می‌کنند به هیچ عنوان نمی‌توان رای دیگری صادر کرد و همین امر باعث شد رئیس کمیته فوتسال نیز از تصمیم خود انصراف دهد. اطمینان دارم مشکل مرتضایی تغییر در برنامه‌ها نیست وی عادت کرده برخلاف جریان آب شنا کند و در صورتیکه باشگاه‌ها به برگزاری به موقع لیگ رای می‌دادند به طور حتم باز هم ساز مخالف کوک می‌کرد تا لیگ به تعویق نیفتد اما مرتضایی باید بداند با سابقه تنها ۳سال حضور در لیگ نمی‌تواند تمام فوتسال را زیر سوال ببرد.

وی افزود: این در حالیست که مرتضایی در فوتسال جایی نداشته و تنها به واسطه مسائل مالی است که توانسته نام خود را در کنار تیم‌های با سابقه لیگ ببیند و به خود جرأت دهد در مورد من و منصوری که از ابتدای پیدایش فوتسال در این رشته به عناوین مختلف فعالیت داشته‌ایم، صحبت کند. زمانیکه تیم ما در رشته‌ای به نام فوتبال سالنی توپ می‌زد، مرتضایی حتی نمی‌دانست ماهیت این ورزش چیست و در سال ۷۶ نام این ورزش را نمی‌دانست حالا این شخص من و منصوری که تیمی‌هایمان را از زمین خاکی به لیگ برتر فوتسال کشانده‌ایم را زیر سوال می‌برد.
نجاریان در پاسخ به صحبت مرتضایی که وی را به دلیل کادر شورا از فوتسال منع می‌کرد، ‌بیان داشت: کار من در شورا هیچ ارتباطی به مرتضایی ندارد و معتقدم وی در جایگاهی نیست برای من تکلیف تعیین کند.
به نظرم به جای اظهار نظر باید به مخالفت‌هایی که در آینده قرار است با فوتسال و کمیته و باشگاه‌ها داشته باشد بیندیشد و به اصطلاح خودمانی گردوهایش را بشمارد. مرتضایی قابلیت این که تیمی را از لیگ دسته ۲ ارتقاء دهد نداشت و مجبور به سرمایه‌گذاری در لیگ دسته یک شد اما باز هم به دلیل ناتوانی دراین ورزش به لیگ برتر راه نیافت و مجبور شد امتیاز تیمی لیگ برتری را از آن خود کند حال آنکه ما باید بنشینیم صحبتهای سنگین وی را تحمل کنیم تا برایمان حد و حدود مشخص کند.
مدیر عامل باشگاه راه‌ساری تصریح کرد: تنها علت اظهارات بدون محتوایی مرتضایی را می‌توان به فقدان دانش فوتسالی وی مربوط دانست زیرا او به عنوان مدیرعامل تیم منظم حاضر در لیگ برتر نمی‌داند که منصوری بنابر چه قانونی در هیئت رئیسه جای گرفته است برای مرتضایی متاسفم و توصیه می‌کنم اساسنامه سازمان لیگ را پس از ۳ سال برای یک بار هم شده ورق بزند تا با قوانین آشنایی پیدا کند این که منصوری مدیرعامل نیست هیچ قانونی را نقص نمی‌کند وی به عنوان نماینده کفاشیان در هیئت رئیسه حضور یافته است. همه نقشهای که در سازمان لیگ تحمل می‌کنیم را به خاطر منافع باشگاههای حاضر در لیگ نادیده می‌گیریم و در آخر نیز این پاداشمان می‌شود شخصیت من را به اندازه خودتان پایین نیاوردید هیچ وقت به خاطر منافع خودم سازماندهی فوتسال را به هم نمی‌زنم در این سالها به قدری تیم داری کرده‌ام که اکنون تنها برای حضور در لیگ شخصیت و تجربه خود را زیر سوال ببرم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

. سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱:۱۱

زنده باد سعید نجاریان

ناشناس سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۲:۱۱

تیمداری شما را در راه ساری دیدیم اقای نجاریان!!!!!! الان شما باید بشینی پوست گردوهای اقای مرتضایی رو جمع کنی. چه به روز فوتسال مازندران اومده که امثال تو سکاندار فوتسال شدن!!!!!!!! یکی پیدا شده تو فوتسال کثیف حرف حق میزنه براتون سخته حرفاشو بشنوید.کجای صحبتهای آقای مرتضایی خلاف واقع است که اینقدر بی ادبانه در مورد ایشون موضع گرفتید!!!!؟؟؟؟

حرف حق سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۲:۲۵

دعوا بین مدیران تیم های هشتم و اخر لیگ.اقای مرتضایی استاد خرید امتیاز از لیگ سه به دو.لیگ دو به یک.لیگ یک به برتر.اقای نجاریان هم با چندین بار سقوط و هر سال بودن در لیگ برتر

راه ساری سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۲:۳۵

راه ساری کجاست الان اقای نجاریان!!!!؟؟ مدیریت شما چکارها که نمیکند!!!!!!!

ساروی سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۲:۳۹

اگه قرار باشه آقای مرتضایی گردوهاشو جمع کنه شما باید برید پوست گردوهای ایشون رو جمع کنی با این تیمداریت. راه ساری کجایی که یادت بخیر………..

رضا سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۲:۴۲

چه به روز فوتسال مازندران اومده با این مدیران ورزشیش.احتمالا دل آقای نجاریان از اون گلهایی پره که فرش آرا سال قبل تقدیمشون کرد.حالا چند تا خوردی از فرش آرا که اینقدر بی ادبانه موضع گرفتید آقای نجاریان!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

مازندران سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۳:۰۶

به عنوان یک مازندرانی باید بگم که آقای نجاریان شما که خودت ۲ بار تیمت رو اونجوری تو لیگ نگه داشتی.
هر سال هم پول بچه های مردم رو میخوری وباهاشون تو آشپزخونه سید رسول قرار داد میبندی.
اصلا میدونی چقدر نفرین پشت سرته؟
چرا پول بازیکنا رو نمیدی؟
تو همونی هستی که تا دیدی مرتضی عظیمایی مصدوم شد دیگه جواب تلفنشم ندادی.
تو همونی که امثال مصطفی گراییلی و بهنوش قاسمی رو نابود کردی.
خیلی چیزای دیگه هم هست که به موقعش میگم.

محمود سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵

آقای نجاریان ایول داری. خوب جواب این تازه به دوران رسیده رو دادی

نام ... سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

نجاریان غیر از خریدن سهمیه چیز دیگه ای هم از فوتسال میفهمه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مبین سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

واقعا به عنوان یک ساروی متاسفم کسی مدیرعامل تیم شهرم هستش که طرز صحبت کردنش رو هنوز یاد نگرفته،موندم مدرک دکترا رو از کجا گرفتی آقای نجاریان!!!وای بر مردم شهرم که امثال نجاریان رو فرستادن ش.ورای شهر

کجایند مردان بی ادعا... سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴

آقای نجاریان شما اول خودتو اصلاح کن بعد در مورد دبگران اظهار کن خوهشا. این شمایین که فوتسال مازندارنو به این روز انداختین…مگه فوتسالیست های با استعداد ساری چه گناهی کرده که گیره یه شخصی مث شما افتادن…اینو بدونین با این چرندیاتی که تحویل مردم میدین با این سیابازیا به جایی نمرسین… راستی یه سوال: چرا هر سال به فکر افزایش تعداد تیمهای لیگ برتر هستین ؟؟ چرا ؟ جوابشو نمیگم چون خودتون بهتر از من میدونین.

-_- سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰

آقایونی که تهمت میزنید
این آقا همونیه که ۱۲سال تیم رو تو لیگ برتر نگه داشت
زمانی که اسم تیم امام زاده یحیی ساری بود بازیکنا پشت ماشین جمع میشدن میرفتن سالن منتظری بازی میکردن
امیدوارم قانع بین باشید

ساری چهارشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۱۹

با سلام خواستم بگم این پست ها رو توجه کردین همش در یه روز ودر دقایق پشت سرهم مگه میشه ۸ الی ۹نفر همزمان پست بزران
آفرین به سعید خان که این مرتضایی بابابزرگ روفهموند که بی خود درحال گردو خوردن هست حرف نزنه
زنده باد ساری

مرد چهارشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷

بابا تو چی میگی اخه نجاریان،تو با منصوری از این فوتسال برید به ولله این فوتسال آباد میشه