کد خبر : 7348
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 تیر 1393 - 12:53
دسته‌بندی نشده
-

شریفی مدیرعامل ماهان تندیس قم شد

شریفی مدیرعامل ماهان تندیس قم شد
با تصمیم هیات مدیره باشگاه ماهان تندیس قم،ناصر شریفی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر شریفی از پیشکسوتان فوتسال استان قم و مدیر تیم فوتسال صبا به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ماهان تندیس قم انتخاب شد.

پس از آنکه ماهان تندیس از فصل قبل سرمایه گذاری در فوتسال را آغاز کرد،امیر جلالی مدیر این مجموعه که فصل قبل مدیریت باشگاه را بر عهده داشت تصمیم گرفت با تصویب هیات مدیره،ناصر شریفی را به عنوان مدیرعامل باشگاه برای فصل جدید انتخاب کند.این در حالی است که شریفی ابتدای فصل گذشته با مسئولان ماهان تندیس به مشکل خورده و از تیم کنار گذاشته شده بود اما پس از مدتی از اواسط فصل به این تیم اضافه شد تا برای فصل جدید نیز مدیرعامل این باشگاه شود.

با این تفاسیر از آنجایی که شریفی رابطه خوبی با دو مربی تهرانی یعنی علی رعدی و امیر شمسایی دارد احتمال اینکه یکی از این دو نفر هدایت ماهان تندیس در فصل جدید را بر عهده بگیرد زیاد است.قرار است به زودی کادر فنی جدید این تیم هم معرفی شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا پنجشنبه , ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰

درودبراستادرعدی

علی پنجشنبه , ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱

سلطان علی رعدی

mohamaad hossein پنجشنبه , ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰

آخه دیگه چه کسی بهترازمحسن حسن زاده میخواید؟ ۱قهرمانی و۱نایب قهرمانی درطی ۱فصل ونیم کارنامه ی فوق العاده ی آقای حسن زاده هستش.مشکل ایشون اینه که مربیه ی بادانشی هستن وبازیکنای تیمش بادل وجون براش بازی میکنن ومسولان استان دوست ندارن همچین شخصی تواستان فعالیت داشته باشه.همین آقایون به وسط فصل نرسیده ازکاره خودشون پشیمون میشن ودوباره میان سراغ همین آقای حسن زاده.

محمد پنجشنبه , ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳

همه ی هوادارهای قمی منتظربودن که باحمایت آقای جلالی ودرایت آقای حسن زاده وبرگردوندن بازیکنای بومی مثل:میثم ایلانلووسعیدتقی زاده ۱باره دیگه همون تیمی بشن که هنگام بازی ۱۰۰۰نفرپشت درمیموندن، همون تیمی که باعث افتخاره شهرش بود.امابازهم بابازگشت حاشیه ای مثل ناصرشریفی همه چیزبهم خورد.واقعابرای مسولان استان متاسفم.

نام ... پنجشنبه , ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷

خب امسالم معلوم شد که ماهان هیچ مقامی نمیاره،اخه این ناصر شریفی چیه کردید مدیرعامل،هر کی مربی بشه باید علی شریف رو بازی بده وگرنه…

شهابى جمعه , ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹

على رعدى یه سلطان واقعى تو فوتساله..
چون هیچوقت نیاز به پاچه خورى خیلى ها رو نداشت..
وقتى وحید شمسایى به بهانه ى انتقاد از على صانعى تو مصاحبش ازشمس و على رعدى بعنوان شایسته تر از صانعى یاد کرد على رعدى تو فارس مصاحبه کرد و کفت:
“تیم ملى نیاز به آرامس داره و على صانعى هم نیاز به حمایت پس بیایم ملى رفتار کنیم و هدف منافع ملى باشه”
اونوقت سنک تیم ملى رو کیا به سینه میزنن؟؟؟؟

نام ... شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲:۱۳

مجتبی سلیمی

شما که میگی پسر سردار شریفی توی تیم هست باید مربی حتما بازیش بده فصل قبل محسن حسن زاده دو برادر خود را اورده بود