کد خبر : 7351
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 تیر 1393 - 19:32
-

کمیته فوتسال پشت پرده ندارد، صداقت هم ندارد!

کمیته فوتسال پشت پرده ندارد، صداقت هم ندارد!
پایگاه خبری فوتسال در پاسخ به ادعای واهی افتخاری درباره بازی ایران و برزیل اطلاعات جدیدی را رو کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در گزارشی که سه شنبه منتشر شد، با استناد به صحبت های مسئولان فدراسیون امارات درباره پشت پرده بازی ایران-برزیل نوشتیم کمیته فوتسال در حالی اعلام کرده به زدوی تیم های ملی ایران و برزیل به مصاف هم می روند که اماراتی ها قصد هماهنگی چنین دیداری را برای تیم ملی ایران ندارند.

به دنبال ارسال این گزارش در پایگاه خبری فوتسال، رضا افتتخاری در مصاحبه ای اعلام کرد کمیته فوتسال هیچ پشت پرده ای ندارد و یک شرکت که مسئولش فردی ایرانی است به دنبال امور هماهنگی این بازی بوده است.

هر چند ادعای افتخاری برایمان باور کردنی نبود و با اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال امارات مطمئن بودیم که هیچ گاه قرار نبوده بازی ایران و برزیل در ماه رمضان برگزار شود و کمیته فوتسال برای رهایی از هجمه شدید اهالی فوتسال روی این بازی مانور کرده اما برای اطمینان خاطر مخاطبانمان موضوع را پیگیری کردیم و شرکتی که افتخاری از آن به عنوان هماهنگ کننده  بازی ایران و برزیل یاد کرده بود را یافتیم.

شرکت اورلاندو اسپرت امارات که سیامک آذری آن را مدیریت می کند، پیش از جام ملت های آسیا و قبل از اعزام تیم ملی به ویتنام به دنبال برگزاری بازی تدارکاتی ایران-برزیل بوده است و بحث انجام این بازی هم همان موقع به دلیل فراهم نبودن شرایط لازم منتفی شد! 

اما کمیته فوتسال و در راس آن افتخاری بعد از ناکامی تیم ملی در جام ملت های آسیا بارها در رسانه ها اعلام کرد به زدوی تیم ملی به مصاف برزیل می رود و از آن به عنوان موفقیتی بزرگ نام برد.

حال از انتشار هر گونه سندی که کمیته فوتسال وعده اش را داده استقبال می کنیم؛ به شرطی که تاریخ اسناد قابل رویت باشد. هر چند دیگر با توجه به تو خالی در آمدن مکرر ادعاهای افتخاری خودمان به دنبال استعلام اصل اسناد خواهیم بود و اعتمادی به هیچ کدام از صحبت های وی نداریم!

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سردار جمعه , ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۴۹

نوشته پاک نکن جناب رییس سایت هر چی مینویسیم پاک یکنی ازادی بیان به این میگن؟