کد خبر : 7355
تاریخ انتشار : جمعه 20 تیر 1393 - 13:27
-

پیگیری پخش تلویزیونی،ارتقای فوتسال به معاونت و استقلال در مسائل داوری و انضباطی

پیگیری پخش تلویزیونی،ارتقای فوتسال به معاونت و استقلال در مسائل داوری و انضباطی
در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که قرار است به زودی برگزار شود موضوعاتی مثل پخش تلویزیونی فوتسال،ارتقای فوتسال به معاونت و استقلال فوتسال در بحث داوری و انضباطی بحث و تبادل نظر شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،کریم منصوری عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال در پاسخ به این سوال که قرار است چه مباحثی در جلسه آینده هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال مورد بررسی قرار گیرد، خاطر نشان کرد: جلسه آینده تا دو هفته‌ دیگر برگزار می‌شود و علی کفاشیان نیز در آن حضور می یابد تا مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌های فوتسال کشور را با او در میان بگذاریم. او از این عادت‌ها دارد و خو‌شبختا‌نه سالی چند بار در جلسات ما حضور پیدا می‌کند. او تاکنون تا آنجا که توانسته با ما همکاری داشته است و مطمئنا حضور او در جلسه هیات رییسه برای فوتسال ایران اثر بخش خواهد بود.

وی افزود: قصد داریم در این جلسه مباحث و مشکلات مهمی همچون بخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر فوتسال تبلیغات دور زمین ، وضعیت انضباطی باشگاه‌ها و نحوه برخورد با بازیکنان و مربیان فوتسال توسط کمیته‌ انضباطی و یکسری از مسائل درون خانواده فوتسال را که متاسفانه فوتبالی‌ها درباره‌ آن تصمیم گیری می‌کنند را با او در میان بگذاریم. تا ان‌شاءالله با پیگیری او حل شود.

منصوری با تاکید بر این که باید خود اهالی فوتسال برای مسائل فوتسال تصمیم گیری کنند، تصریح کرد: تصمیم گیری درباره مسائل انضباطی و داوری در فوتبال با فوتسال بسیار متفاوت است. وقتی یک فوتبالیست‌ که رقم‌های میلیاردی می‌گیرد پس از تخلف به عنوان مثال به سه میلیون تومان جریمه محکوم می‌شود این مبلغ برای او بسیار ناچیز است، اما برای یک فوتسالی که در سال ۱۵ یا ۲۰ میلیون تومان درآمد دارد این نوع جریمه که با فوتبالیست‌ها یکسان است. برای آنها بسیار سنگین بوده و پرداخت آن در توانشان نیست.

عضو هیات رئیسه سازیمان لیگ فوتسال در ادامه خاطر نشان کرد: یکی دیگر از درخواست‌هایی که با کفاشیان در میان خواهیم گذاشت موضوع ارتقاء کمیته‌ فوتسال به معاونت در فدراسیون فوتبال خواهد بود. البته ظاهرا فوتبالی‌ها با این قضیه موافق نیستند، اما کفاشیان بارها موافقت خود را با این موضوع اعلام کرده است. اگر این موضوع محقق شود فوتسال دارای بودجه منحصر به خودش خواهد شد و مسئول فوتسال نیز می‌تواند به عنوان معاون رییس فدراسیون در جلسات هیات رییسه حاضر شود و در تصمیم گیری‌ها مشارکت داده می‌شود که همین موضوع سبب پیشرفت فوتسال و حل شدن بسیاری از مشکلات خواهد شد. این موضوع را اعضای هیات رییسه به دلایلی که نمی‌دانم تاکنون در دستور برنامه مجمع فدراسیون قرار نداده‌اند.

در خصوص مشکلات پخش زنده تلویزیونی مسابقات لیگ برتر فوتسال نیز، اظهار کرد: اگر قرار باشد پخش زنده تلویزیونی را فقط به فوتبال ، هندبال، بسکتبال، والیبال و … بدهند و فوتسال حقی در این باره نداشته باشد مطمئنا ظلم به فوتسال ایران خواهد بود. این در حالی است که صدا و سیما برای پخش این مسابقات هیچ پولی دریافت نمی‌کند، اما از مسئولان فوتسال برای پخش تلویزیونی پول می‌خواهد که اگر قرار است صدا و سیما بابت این کار پول بگیرد خب از همه رشته‌ها بگیرد و اگر قرار نیست این کار انجام شود پس ما چرا فقط باید پول بدهیم. در دنیا تلویزیون برای پخش بازی‌ها به تیم‌ها پول هم می‌دهد، اما در اینجا همه چیز بر عکس اتفاق می‌افتد.

وی در پایان خبر داد: قرار است برای پیگیری بخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر فوتسال و حل مشکلات انجام این کار مذاکراتمان را با کفاشیان در جلسه هیات رییسه فوتسال انجام دهیم و یک کار گروه نیز برای حل این مشکل تشکیل دهیم. ان‌شاءالله بتوانیم با تعامل با صدا و سیما این کار را تا شروع مسابقات به انجام برسانیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عادل شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۱۳

تا فوتسال با امثال تو پیش میره واویلا……استخون خورد کرده فوتسال…تو این چند سال واسه فوتسال چیکار کردی که حالا بکنی…برو کنار ،لطفا!!!!