کد خبر : 7360
تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1393 - 8:32
-

شمسایی: از تمام ظرفیت فوتسال قم برای کسب نتایج خوب بهره خواهیم برد

شمسایی: از تمام ظرفیت فوتسال قم برای کسب نتایج خوب بهره خواهیم برد
امیر شمسایی که به تازگی مسئولیت تیم ماهان تندیس قم را برعهده گرفته است اعلام کرد امروز با حضور در هیات فوتبال قم قرارداد خود را ثبت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، امیر شمسایی درباره مذاکرات خود با مسئولان ماهان تندیس قم برای قبول سرمربیگری این تیم اظهار کرد: پس از مذاکره با مسئولان تیم فوتسال ماهان تندیس قم با آنها به توافق رسیدم و انشاءالله امروز قراردادم را به صورت رسمی در هیات فوتبال قم امضا خواهم کرد.

وی افزود: تمام سعی خود را برای موفقیت ماهان تندیس به کار خواهم گرفت و از همه ظرفیت‌های استان قم در جهت کسب نتایج خوب در لیگ برتر استفاده خواهم کرد.

اضافه می شود شمسایی سابقه سرمربیگری در تیم های چون پوشینه بافت قزوین ، ارم کیش قم ، صبای قم ، میثاق تهران و مدیریت فنی تیم فولاد ماهان اصفهان و دبیری تبریز را در کارنامه خود دارد.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعیدباوی شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۴۱

قبولت دارم حاجی

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

جناب شریفی خودت و لیدرهات بدون که مثل فصلی که تیم اسمش صبا بود نشه ، وقتی میبرد تیم داد و بیداد شما بود وقتی میباخت هم همین طور … تو رو خدا حواست به مدیر عاملیت باشه، کادر فنی و به خصوص لیدرها کارشونو بلدن ، بزار یه بار پاک قهرمان بشیم بسه نایب قهرمانی