کد خبر : 7385
تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1393 - 14:47
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: در فوتسال دنبال آدم های بزرگ نیستیم!/ آرژانتین تیم خطرناک و زیرکی است

شمسایی: در فوتسال دنبال آدم های بزرگ نیستیم!/ آرژانتین تیم خطرناک و زیرکی است
آقای گل فوتسال جهان در مورد ديدارهاي رده بندي و فينال جام جهاني 2014 و همچنين وضعيت کارلوس کي روش گفتگويي انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مرحله پایانی جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در برزیل و سرنوشت کارلوس کی روش در تیم ملی بحث روز رسانه های ورزشی ایران است.
در مورد دیدارهای رده بندی و فینال جام جهانی ۲۰۱۴ و همچنین وضعیت کارلوس کی روش گفتگویی انجام شده است با وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان که در ادامه می خوانید:

دیدار رده بندی جام جهانی ۲۰۱۴ را چگونه می بینید؟
وقتی دو تیم فینال را از دست می دهند به لحاظ روحی روانی شرایط خیلی خوبی ندارند.مخصوصاً برزیل که با آن نتیجه خیلی بد در کشور خودش به آلمان باخت.ولی در مجموع مقام سومی هم برای هر تیمی در جام جهانی حائز اهمیت است و اعتبار زیادی دارد.من فکر می کنم در نبود نیمار برزیل روز خیلی سختی را مقابل تیم هلند خواهد داشت.

به نظر شما امکان تکرار نتیجه ای مثل نتیجه دیدار آلمان و برزیل در دیدار رده بندی هم وجود دارد؟
خیر،این نتایج عجیب و غریب در فوتبال به نظر من هر چند صد سال ممکن است اتفاق بیفتد. باخت خیلی سنگینی برای برزیل بود که برای هیچکس هم قابل باور نبود.من فکر نمی کنم دیگه شاهد اتفاقات اینطوری در فوتبال باشیم.ولی در مجموع باید گفت دیدار با هلند بازی راحتی برای تیم برزیل نخواهد بود.

به نظر شما کدام تیم برنده دیدار رده بندی جام جهانی خواهد بود؟
من امیدوارم برزیل برنده این دیدار باشد.به خاطر اینکه فینال را با آن نتیجه تلخ از دست داده است بالاخره کسب مقام سومی می تواند مرحمی بر زخم های این تیم باشد.

به نظر شما در دیدار فینال چه نتیجه ای رقم خواهد خورد؟
در فوتبال تیم هایی که با اختلاف یک گل بازی ها را می برند تیم های خطرناکی هستند.دیشب هم در یک برنامه تلویزیونی گفتم که معتقدم آرژانتین بازی فینال را خواهد بود.آرژانتین تیم زیرکی است و شما اگر بازی های این تیم را نگاه کرده باشید می بینید همه بازی ها را موزیانه برده تا به این مرحله رسیده است.و این موضوع می تواند یک زنگ خطر برای تیم آلمان باشد.

این روزها بحث در مورد حضور یا عدم حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران خیلی داغ است.شما به عنوان یکی از بهترین های اسیا و جهان که سالها در سطح اول فوتسال دنیا بازی کرده اید در مورد حضور یا عدم حضور کی روش در تیم ملی چه نظری دارید؟
ما هرگز نمی توانیم خودمان را در جایگاه ریاست فدراسیون فوتبال قرار دهیم.ولی من فکر می کنم بودن شخصی مثل کی روش می تواند برای فوتبال ایران تاثیرگذار باشد.ضمن اینکه این سختی ها را فدراسیون فوتبال کشیده و سه چهار سال پای کی روش ایستاده است و کی روش هم به همه مسائلی که در مملکت ما به لحاظ فوتبالی وجود دارد واقف است وحضورش می تواند نعمتی برای فوتبال ما باشد.در ضمن ما رقابت های جام ملتهای آسیا را در پیش رو داریم که می تواند محک جدی باشد برای ادامه راه کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران.در کل من فکر می کنم مربی بزرگی مثل کی روش به فوتبال ما شخصیت داده است.
وضعیت تیم ملی فوتسال را چطور می بینید؟
در مورد تیم ملی فوتسال نمی خواهم صحبتی بکنم.به خاطر اینکه من فکر میکنم فوتبال ما به دنبال کی روش و آدمهای بزرگ است ولی متاسفانه در فوتسال ما چنین رویه ای دنبال نمی شود.
منبع:آریا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

صادق شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵

وحید زمان سرمبیگرى چه کسی در استقلال بازی میکرد؟؟

نام ... یکشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۷:۵۸

سیدمهدی ابطحی و احمد طاهری

علی یکشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵

ناصرخان حجازی

استاد یکشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

تورو چه به فوتبال که نظر میدی

علي انصاريان یکشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸

عبدالعلی چنگیز