کد خبر : 7402
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1393 - 14:29
دسته‌بندی نشده
-

کردی دستیار شمس شد

کردی دستیار شمس شد
رضا کردی مربی تیم فوتسال دبیری تبریز شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رضا کردی مربی تیم فوتسال دبیری تبریز شد.
رضا کردی برای مربیگری تیم دبیری تبریز با مالک این باشگاه افشین دبیری به توافق رسیده و از امروز در کنار سرمربی این تیم حسین شمس تمرینات تیم دبیری را برعهده خواهد گرفت.
بنا بر اعلام سایت دبیری رضا کردی متولد ۱۳۵۵ بوده و سابقه بازی در تیم های فوتبال و فوتسال قم را داشته و در حال حاضر مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده و در سطح B به تدریس فوتسال مشغول است.
وی از سال ۷۴ مربیگری را آغاز کرده و در سال های ۸۰ و ۸۱ تیم های فوتسال فجر قم و فراز قم را قهرمان ایران در مقطع جوانان کرده است.
وی سابقه هدایت تیم های آلومینیوم سازی اراک، ارم کیش قم، کیش ایر قم، پرسپولیس تهران، نادی القطر قطر، فیروز صفه اصفهان و فولاد ماهان اصفهان را داشته و در قطر سرمربی تیم امید این کشور و مربی تیم بزرگسالان قطر بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Taha یکشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳

لطفا اسم فولاد ماهان و فیروز صفه را خرج نکنید این اقا هرکز در این دو تا تیم مربی نبوده قبل از شروع فصل از فیروز صفه اخراج شد و باغبانباشی رو اوردن در ماهان نوین هم قبل از اغاز مسابقات قهر فرمودن و رفتن قطر

قم مهد فوتسال دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۵:۰۶

ایشون تو هیچ تیمی نه فوتسال و نه فوتبال حتی محلی تو قم بازی نکرده.اگر مدرک داره نشون بده.تو همه تیم هایی که مربی بوده یا اخراج شده و یا بعد از ۴تا۵ بازی تیم رو به امان خدا رها کرده.مثل سال گذشته ماهان تندیس قم و….