کد خبر : 7566
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 تیر 1393 - 0:30
دسته‌بندی نشده
-

ایران با شکست از روسیه حریف بلاروس شد/ مصدومیت عباسیان و کیایی

ایران با شکست از روسیه حریف بلاروس شد/ مصدومیت عباسیان و کیایی
تیم دانشجویی فوتسال کشورمان با شکست 2 بر یک برابر روسیه در نیمه نهایی، حریف تیم ملی دانشجویی بلاروس شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال دانشجویی ایران در مرحله نیمه نهایی با قبول شکست ۲ بر یک از تیم فوتسال دانشجویی روسیه، راهی بازی رده بندی برای کسب عنوان سومی این رقابت ها شد.

علی صانعی در این بازی در حالی تیمش را به میدان می فرستاد که با مصدومیت مسعود دانشور، به فکر استفاده از جایگزین او بود اما در حین گرم کردن پیش از شروع بازی اسماعیل عباسیان گلر اول ایرانی ها هم با اسپاسم شدید کمر مصدوم شد و عملا از همراهی با نماینده ایران در این بازی حساس بازماند. اما این هم پایان بدشانسی های صانعی نبود چراکه سید علی کیایی عقب گیر تیمش هم در جریان بازی مصدوم شد تا کلکسیون مصدومان ایران کامل شود.

– تیم ایران با تک گل دقیقه ۱۶ مهران عالیقدر از روس ها پیش افتاد اما تیم حریف با گل های آندری زابولونکوف در دقیقه ۲۴ و نیکولای شیستروف در دقیقه ۳۷ به برتری رسید.
در این دیدار حسین حیدری دروازه بان ذخیره ایران در غیاب سنگربان مصدوم تیم نمایش فوق العاده ای داشت و مورد تمجید سایت اختصاصی مسابقات قرار گرفت.
در دقیقه ۳۵ بازی نیکیتا فخرالدینوف از روسیه با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

گفتنی است در بازی دیگر نیمه نهایی برزیل موفق به شکست بلاروس شد و به فینال رفت تا در بازی نهایی روسیه را ملاقات کند و تیم کشورمان با این لشکر مصدومان پذیرای بلاروس باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالى یکشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۴۳

آخه صانعى چه هنرى تو مربیگرى داشته با چه رزومه اى حالا بازیکن تیم ملى بوده یه زمانى با دانشگاه آزاد رفته لیگ یک و هیچ مقامى تو لیگ برتر نداره تازه مربى تیم ملیم بوده واقعا خنده داره

مهدی کرج یکشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳

برادران متاسفانه باید بگم ایران در ضربات پنالتی ۷بر۶مغلوب بلاروس شد. حالا برید و بوق و کرنا کنید که والیبال رفته نیمه نهایی و بازیهاش رو هم صدا و سیما زنده پخش کنه و ۳ بر ۰ مغلوب آمریکا بشه . تیمه ۱۰نفره رو بردن توو اسپانیا اسیر کردن . در حالتی که بازی آخرشون فقط ۷ نفر سالم داشتن برای بازی . بی عدالتی تا کی! باز هم غیرتشونو عشقه که با اون سطح رقابت چهارم شدن . فدراسیون متاسفم.حامیان فوتسال متاسفم.تا کی کوتاهی…..

نام ... یکشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰

Ba in hame bazikon vallakhejalat dare

نام ... یکشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳

حالا اگه یه مربی بالا سر تیم بود که سایتتون ازش بدش میومد، تا میشد میکوبیدینش. حالا لابد با صانعی رفیقین دلیل باختن تیمو مصدومها عنوان میکنین.
عجب…

مهدي دوشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱:۲۸

با.این.همه.مجروح.و.محدودیت..اقای.صانحی.واقعان.دستت.درد.نکند.جهارمی.جهان.مبا
مبارکت.باشد.حیدری

نام چهارشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴

استاد صانعی خسته نباشید خدا قوت واقعا با این تعداد بازیکن و مصدوم که داشتید بهترین نتیجه تاریخ فوتسال دانشجویی رو گرفتید به شما و همه بازیکنان تیم خسته نباشید میگوییم شما و بازیکنانتان با این نتیجه باعث سربلندی ورزش ایران شدید یا علی برادر.