کد خبر : 7600
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 تیر 1393 - 15:09
-

طاهری: همه می دانند با گیتی پسند قرارداد دارم

طاهری: همه می دانند با گیتی پسند قرارداد دارم
بازیکن ملی‌پوش فوتسال گفت: همه باشگاه‌ها می‌دانند با گیتی‌پسند قرارداد دارم و به همین دلیل با هیچ جا وارد مذاکره نشده‌ام.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری در مورد پیشنهاد فردوسی مشهد برای فصل آینده اظهار داشت: این پیشنهاد فقط در حد حرف بوده، شرایط‌شان بد نیست اما من یک سال دیگر با گیتی‌پسند قرارداد دارم و به همین دلیل نمی‌توانم بی‌پشتوانه قولی بدهم و مذاکره‌ای داشته باشم. همه تیم‌ها می‌دانند با گیتی‌پسند قرارداد دارم و به همین دلیل هر چیزی که مطرح می‌شود در حد حرف است و دست من نیست که برای آینده تصمیم بگیرم.

وی ادامه داد: این‌طوری که شنیده‌ام گیتی‌پسند مرا می‌خواهد گرچه هنوز برای فصل آینده هیچ صحبتی مطرح نشده است.

بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند تصریح کرد: فکر می‌کنم روشن شدن وضعیت تیم به بعد از ماه رمضان موکول شود. البته خیال گیتی‌پسند راحت است چون همه بازیکنان با این تیم قرارداد دارند و آنها بابت از دست دادن بازیکن و یا عقد قرارداد جدید نگرانی ندارند. شاید هم به همین دلیل است که هیچ عجله‌ای برای مشخص شدن کادر فنی ندارند.

طاهری در مورد وضعیت خودش گفت: به صورت انفرادی تمرین می‌کنم تا از نظر بدنی افت نکنم.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸

افرین افرین با التماس بمونید گیتی لیاقتم که موش خورده تو نداری

futsali دوشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸

آقای طاهری چرا نمیگی چند ساله خیلی افت کردی و دیگه شرایط قبل و نداری تو باشگاه که دست مربیت و نگرفتی تو تیم ملی که خسوس به زور بازیت میده لااقل این آخره فوتسالی یه خورده شهامت داشته باش حقیقت و بگو

morteza دوشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

هفت دوره قهرمانی اسیادونایب قهرمانی اسیاقهرمنی باشگاههای اسیاولیگ ایران اقای گل ایران واسیابهترین بازیکن اسیاانتخاب در تیم منتخب دنیاو……..لیاقت میخواد پسرخوب انقدر سنگ رفیقاتونو به سینه نزنیدحسادت تا کی اخه بابا