کد خبر : 7603
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1393 - 13:41
-

براتی:انتقادات شمسایی از خسوس توهین تلقی نمی شود

براتی:انتقادات شمسایی از خسوس توهین تلقی نمی شود
معاون حقوقی اتحادیه فوتبال درباره دعوت شمسایی به کمیته انضباطی به دلیل انتقاد از خسوس توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، در هفته گذشته وحید شمسایی به دلیل انتقاد از حضور خسوس در تیم ملی ایران طی نامه ای که از سوی رئیس کمیته فوتسال به رئیس فدراسیون تنظیم شده بود، جهت ادای توضیحات به کمیته انضباطی دعوت شد .
از همین رو و جهت روشن شدن موضوع که آیا مصاحبه در مورد سرمربی تیم ملی فوتسال از لحاظ آیین نامه ای تخلف محسوب می شود یا خیر با احمد رضا براتی وکیل پایه یک دادگستری و معاون حقوقی اتحادیه فوتبال ایران انجام دادیم که از نظرتان می گذرد.

براتی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران در پاسخ به این سوال که آیا مصاحبه در موردسرمربی تیم ملی فوتسال تخلف محسوب می شودگفت: انتقاد چنانچه بحث فنی و کارشناسانه داشته باشد تخلف نیست، به خصوص اینکه فردی کارشناس و خبره ی این کار مصاحبه را انجام داده باشد. در زمینه فوتسال ما بزرگتر و سرشناس تر از وحید شمسایی نداریم، پس اگر هم در مصاحبه ای در مورد سرمربی تیم ملی فوتسال هم صحبت کند نباید ناراحت شویم.
این کارشناس حقوق ورزش با تاکید بر استفاده از نظرات کارشناسی در فوتسال افزود: دنیای فوتبال و فوتسال محل برخورد نظرات کارشناسانه است و تمامی اهالی فوتبال و فوتسال همه روزه مصاحبه انجام می دهند و کسی هم ناراحت نمی شود.
وکیل پایه یک دادگستری در خصوص توهین تلقی شدن نظرات شمسایی گفت:در مورد جملاتی هم که آقای شمسایی در مورده آقای خسوس سرمربی تیم ملی فوتسال انجام داده اند اصلا توهین محسوب نمی شود و نباید ایشان را به خاطر همچین صحبت هایی به کمیته انضباطی دعوت می کردند مگر اینکه دلیلی به جز این موضوع باشد که آن را هم فدراسیون موظف است به ایشان اعلام کند.
براتی در پایان با تاکید بر حق آزادی بیان در قوانین موضوع گفت : در جمهوری اسلامی ایران آزادی بیان جزو اصول بدیهی و اولیه قانون اساسی می باشد که همه ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قاضی دوشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

حرفهای اقای شمسایی نمونه بارز توهین به یک فرد حقیقی می باشد

نام ... دوشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

شمسایی چیز بدی نگفت ک خسوس ناراحت شد

نام ... دوشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹

اگر یکی أین موارد را به شخص شمسایی بگوید أیا نار أحت می شود یا نه .

نام ... سه شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۸:۵۴

آقای شمسایی یکی از افتخارات فوتسال یارانه قبول ولی اینکه شما در مورد سخنان ایشان قضاوت کنید و بفرمائید همه مطالب انتقاد فنی بوده هم چون شما فنی نیستی قبول!
ولی میشه چند نمونه از نقدهای فنی ایشان را ذکر بفرمائید?!!! لطفا !!!!
البته نقد فنی باید کاملا موضوعی مشخص باشد و راه حل هم ارایه گردد!!!!!

نام چهارشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۳۳

آقای وکیل!! یا شما تا حالا مصاحبه های شمسایی علیه خسوس را نخولندهای یا اصلا معنی توهین رو نمی دونی !! این بابا فقط در مصاحبه هاش فحش …….. به خسوس نداده ما اصلا کاری به شخص خسوس نداریم بلکه به جایگاه حقوقی خسوس توهین شده و این فرد باید پاسخگوی حرف های زشت و سخیف خودش در قبال سرمربی تیم ملی باشد

ناشناس جمعه , ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹

خیلی جالبه دارن فوتسال ایران رو نابود میکنند با اون پروفسور خسوس بعد انتظار دارن کسی هم هیچی نگه اونم تازه وحید شمسایی کسی که سالهاست پرچم ایران رو بالا نگه داشته با افتخاراتش تازه کمیته انظباتی هم باید بره سوال جوابش کنن که چرا گفتی بالای چشم خسوس ابروست اقای افتخاری فوتسال ایران را به ننگی انداختید که از ژاپن میبازیم زمان شمس هر ماه با یک تیم بزرگ مثل برزیل اسپانیا بازی داشتیم اما الان جرات بازی با ژاپن هم ندارین از ترس اینکه تیمتون چنتا چنتا بخوره باید با میانمار بازی کنین