کد خبر : 7602
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1393 - 9:45
دسته‌بندی نشده
-

تیم دانشجویان عنوان چهارمی را از آن خود کرد

تیم دانشجویان عنوان چهارمی را از آن خود کرد
تیم فوتسال دانشجویان ایران با قبول شکست مقابل بلاروس به مقام چهارم مسابقه های فوتسال قهرمانی دانشجویان جهان در اسپانیا رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار رده بندی چهاردهمین دوره مسابقه های فوتسال دانشجویان جهان یکشنبه شب برگزار شد و شاگردان علی صانعی در مصاف با تیم بلاروس در وقت قانونی به تساوی ۳ بر ۳ رسیدند اما در ضربات پنالتی با حساب ۷ بر ۶ مغلوب شدند و به مقام چهارم اکتفا کردند.

 تیم فوتسال دانشجویان ایران در مرحله مقدماتی با کسب ۶ امتیاز از دو پیروزی با نتایج ۷ بر ۲ و ۲ بر یک مقابل تیم های آلمان و اوکراین و یک شکست ۶ بر ۲ مقابل برزیل به عنوان تیم دوم گروه Bبه مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و در این مرحله با نتیجه ۳ بر یک مقابل پرتغال تیم اول گروه D پیروز شد و به جمع ۴ تیم برتر رقابت ها راه یافت.

 این تیم در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب تیم روسیه شد تا در دیدار رده بندی به مصاف بلاروس برود.

 تیم فوتسال دانشجویان ایران ساعت ۳ و ۵۰ دقیقه بامداد فردا (سه شنبه) از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد تهران می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال دوشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

بابا صانحی دمت گرم به خدا کی میتونست مثل تو نتیجه بگیره یه تیم ملی با خودت بوردی تو مسابقاتی که از کشورهای دیگه فقط نماینده یه دانشگاه آمده بود تو هشتا تیم چهارم کردی بابا تو دیگه کی هستی

محمد دوشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

صانعی تورو خدا بسه دیگه آبروی فوتساله ایرانیارو تو همه زمینه ها داری میبری

محمدولی سه شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۲۷

والا با حمایتی که فدراسیون و احالی فوتسالی وکلآ ورزشی از این رشته میکنن , این رتبه زیادی هم هستش . شماها دیگه نمکپاشی نکنید. صدا و سیما اسم مسابقات رو هم نمی اورد حالا چه برسه که پخش کنه. مگه پارسال که توو گرند پریکس سوم شدن کسی چیزی فهمید یا اطلاع رسانی میشد؟ نه آقا جون برای فوتسال ارزشی قائل نیستن . خانه از بنیان ویران است

بی نام دوشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲

اول به توکه با نام فوتسال نوشتی بگم برو سواد خواندن ونوشتن را یاد بگیر وبعد در رابطه با تعدادتیم که معلوم هیچی نمی دونی اظهار نطر کن ودوم به توکه با نام محمد نوشتی بنده خدا باید با این تعداد واین زمان که رفتن واین مقام را که تا به حال ایران نتوانسته کسب کند افتخار کنی واقعا خجالت بکشین وباید به آدم درست وتحصیل کرده وکاربلد مثل صانعی باید افتخار کنیم

نام ... سه شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۸:۲۳

کسی کی مدام منتظر هستی تا علی صانعی بد نتیجه بگیره و بیایی اینجا مدام از بدی علی صانعی بگی من نمیدونم که تو چه دشمنی با علی صانعی داری ولی از خدای بالای سرت بترس.
من بازیکن این تیم بودم و با این تیم رفتم به این مسابقات:
تمام تیمهای حاضر در این مسابقات با ۱۴ تا بازیکن و کادر فنی کامل در این مسابقات حاضر شدن اما تیم ایران با ۱۰ بازیکن راهی این مسابقات شد که مسعود دانشور در بازی دوم و علی کیایی در بازی سوم مصدوم شد و اسماعیل عباسیان در گرم کردن قبل بازی با روسیه مصدوم شد و این ۳ بازیکن دیگر بازی برای تیم ایران انجام ندادن.یعنی تیم ایران کلا با ۷ بازیکن در این مسابقات شرکت میکرد.