کد خبر : 7643
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1393 - 13:01
دسته‌بندی نشده
-

دادکان:بعد از ۸ سال کم لطفی به فوتسال دانشجویی جبران شد

دادکان:بعد از ۸ سال کم لطفی به فوتسال دانشجویی جبران شد
سرپرست تیم فوتسال دانشجویی گفت: کسب مقام چهارمی فوتسال دانشجویان جهان را تبریک می گویم اما حضورمان پس از 8 سال در عرصه جهانی اهمیت بسیار بالایی داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد دادکان مدیر تیم فوتسال دانشجویی گفت: پس از گذشت ۹ سال از آخرین حضور تیم فوتسال دانشجویی در مسابقات جهانی و کم لطفی‌هایی که به پتانسیل این ورزش شده بود عازم اسپانیا شدیم در همین راستا از مسئولین‌ فدراسیون دانشجویی که مقدمات حضور در رقابت‌ها را تدارک دیدند و شرایط ایده آلی برای فعالیت ترتیب دادند تشکر می کنم.

وی افزود: تمام کسانی که شاهد رقابت کشورها در مسابقات دانشجویی بودند و شرایط را لمس کردند حق کسب عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی را به ما می‌دادند زیرا بازیکنان با توجه به کم و کاستی‌های بوجود آمده که از پیش تعیین شده نیز نبود، عملکرد قابل قبولی داشتند اما بازی رده‌بندی را نیز با بدشانسی در ضربات پنالتی از دست دادیم تا به عنوان چهارم دست یابیم.

البته معتقدم مهمتر از کسب مقام چهارمی، حضور ایران در اسپانیا برای شرکت در مسابقات دانشجویی بود زیرا در مدت طولانی هشت سال کسی قادر نبود تیم مناسبی را ارنج کند و مقدمات را برای حضور در مسابقات جهانی فراهم آورد با وجود اینکه کسب مقام اول تا سوم حقمان بود اما چهارم شدن نیز نشان از پتانسیل تیم فوتسال دانشجویان کشورمان بود و به همه این عملکرد و مقام را تبریک می‌گویم.

دادکان در خاتمه خاطرنشان کرد: تمام بازیکنان در ترکیب از دانشجویان دانشگاه آزاد بودند و این موضوع گواه افت و ضعف ورزش دانشگاه‌های دولتی در سال‌های اخیراست امیدوارم شرایط به وجود آید که ورزش دانشگاه دولتی نیز به جایگاه گذشته خود بازگردد زیرا حضور تنها بازیکنان دانشگاه آزادی در مسابقات جهانی ما را مجاب می‌کند تا ورزش دانشگاه دولتی را مورد بازبینی قرار دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.