کد خبر : 7629
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1393 - 9:28
دسته‌بندی نشده
-

شمس:سالن علوم پزشکی جوابگوی هواداران تبریزی نیست

شمس:سالن علوم پزشکی جوابگوی هواداران تبریزی نیست
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: سالن علوم پزشکی تبریز ظرفیت کمی دارد و درشان هواداران تیم فوتسال دبیری تبریز نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوستال ایران ، حسین شمس در مورد وضعیت سالن علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: سالن علوم پزشکی تبریز با وجود کف‌پوش بسیار مناسب و خوبی که دارد ولی جایگاه تماشاگران کمی دارد و این امر باعث می‌شود تا بسیاری از هواداران این تیم پرشور نتوانند بازی‌های این تیم را از نزدیک ببیند.
وی افزود: شهر تبریز سالن‌های ورزشی بسیار خوب و مناسبی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سالن خوب و مجهز پور شریفی اشاره کرد و یکی از دلایل برگزار نشدن بازی‌های دبیری در این سالن کف‌پوش نامناسب این سالن است که امیدواریم با همکاری باشگاه دبیری و شهرداری تبریز کف‌پوش این سالن تعمیر شود و بازی‌های هر سه نماینده تبریز در این سالن برگزار شود.
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز خاطرنشان کرد: با عقیده سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال دبیری در مورد نامناسب بودن کف‌پوش سالن پور شریفی کاملاً موافق هستم چون این سالن با وجود امکانات خوب و مجهز فاقد کف‌پوش مناسب و خوب است که باید به این مشکل رسیدگی شود تا حضور هواداران پرشور دبیری بدون مشکل باشد و از تیم محبوب خود حمایت خود را انجام دهند.
شمس گفت: مربی‌گری دروازه‌بانان تیم بر عهده امید ابراری نیا است که سابقه بسیار خوبی در دروازه بانی دارد و با توجه به تجربه‌ای که دارد مربی‌گری را عهده‌دار شد.
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز تصریح کرد: تیم امروز به کیش سفر می‌کند تا اردوی آمادگی خود را در کیش برگزار کند و در این اردو با اضافه شدن برخی بازیکنان غایب تیم کامل می‌شود و تیم می‌تواند با انجام بازی تدارکاتی در این اردو محک بسیار خوبی بخورد و سطح آمادگی تیم سنجیده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.