کد خبر : 7818
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 - 13:11
-

وفایی: جوانگرایی تیم ملی در جام جهانی کلمبیا جواب می دهد

وفایی: جوانگرایی تیم ملی در جام جهانی کلمبیا جواب می دهد
ملی پوش فوتسال ایران معتقد است تیم کشورمان در جام جهانی کلمبیا با توجه به جوانگرایی صورت گرفته موفق عمل خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا وفایی درباره حضورش در مسابقات بین المللی چین اظهار کرد: این مسابقات با حضور تیم‌های بزرگسالان  برگزار شد و فقط تیم ما بود که ترکیبی از نفرات امید و یا بزرگسالانی که سن آن‌ها بالا نبود را به این مسابقات فرستاده بود و خوشبختانه علاوه بر قهرمانی در این مسابقات، تجربیات خوبی کسب کردیم.

وی گفت: یکی از دلایلی که تیم ملی با ترکیبی جوان به این مسابقات رفت، پشتوانه سازی برای آینده بود زیرا تعدادی از بازیکنان بالای ۳۰ سال در تیم ملی هستند که کمیته فوتسال از حالا به فکر پرورش جانشینان نفرات پا به سن گذاشته است.

بازیکن تیم ماهان تندیس قم درباره وضعیت تیم فوتسال ماهان تندیس در فصل جدید بیان کرد: تغییراتی در تیم صورت گرفته که امیدوارم مثبت باشد البته هنوز با تیم برای فصل جدید تمرین نکرده‌ام و حضور امیر شمسایی که قبلا هم با او کار کرده‌ایم می‌تواند برای ماهان تندیس مثمر ثمر باشد.

وفایی افزود: البته زمانی که محسن حسن‌زاده هم سرمربی تیم ماهان تندیس بود، بازیکنان با وی مشکلی نداشتند و رفاقت خوبی بین کادر فنی و بازیکنان برقرار بود و اصولا در ماهان، رابطه همه اعضای تیم با هم دوستانه و فرا‌تر از ضوابط معمول است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تماشاگران وی را با نام ساسان صدا می‌زنند گفت: این نام را تعدادی از دوستان نزدیکم روی من گذاشتند (می‌خندد) و کم کم فراگیر شد و زمانی که این اسم را روی من گذاشتند برای خودش اسم باکلاسی بود!

ملی پوش تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا درباره جام جهانی فوتسال کلمبیا ابراز کرد: با توجه به جوانگرایی که در تیم ملی انجام شده، بدون شک شرایط فوتسال ایران در عرصه جهانی بهتر می‌شود و فکر می‌کنم نمایش تیم ملی در جام جهانی کلمبیا، به مراتب بهتر از جام جهانی گذشته و مسابقات قهرمانی آسیاست.

وی در مورد مسائل مالی در تیم‌های ماهان تندیس و صبا اظهار کرد: حضور بخش خصوصی امتیازی بزرگ برای ورزش است چنان که ما امسال با مدیریت آقای جلالی دغدغه مالی نداشتیم اما هنوز که هنوز است مبلغی از قرارداد ما با صبا باقی مانده و گویا کسی قصد ندارد حق بچه‌های قم را بدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بنیامین جمعه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶

اقای علیرضا وفایی و ابوالقاسم عروجی بهترین بازیکنای فوتسال جهان هستن منم دوست دارم بزرگ شدم عین اونا بازیکنای بزرگی بشم همرو دیریب کنم

سید شنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۸:۲۴

واقعا اخلاق و منش پهلوانیه علیرضا میتونه بهترین الگو برای فوتسالیست های جوان و نوجوون باشه…
ان شالله تو کلمبیا هم موفق باشن…
جادوگر آسیا لایک داره….

محسن شنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹

واقعا بازیش عالیه
پارسالم چون مصدوم بود ماهان تندیس خیلی نتیجه نگرفت
امسال میترکونن ایشالا