کد خبر : 7840
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1393 - 17:17
-

رتبه دبیری ایران در جام باشگاه های آسیا؟

رتبه دبیری ایران در جام باشگاه های آسیا؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم دبیری تبریز بعد از کسب عنوان قهرمانی در لیگ ۹۲ نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا خواهد بود و از سوم شهریور باید به ترتیب به مصاف تیم های بانک بیروت لبنان، القادسیه کویت و چونبوری تایلند برود. این تیم که با جذب چند مهره جوان نسبت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم دبیری تبریز بعد از کسب عنوان قهرمانی در لیگ ۹۲ نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا خواهد بود و از سوم شهریور باید به ترتیب به مصاف تیم های بانک بیروت لبنان، القادسیه کویت و چونبوری تایلند برود.

این تیم که با جذب چند مهره جوان نسبت به سال قبل تقویت شده، روی نیمکت هم از وجود حسین شمس بهره می برد. مربی که بعد از سال ها دوری از مربی گری با انگیزه فراروان بازگشته و تنها به دنبال قهرمانی با دبیری در آسیاست.

با این حال تیم های باشگاه هایی ایرانی همچون تیم ملی در سال های اخیر مقابل تیم های آسیایی به مشکل برخورده اند و در این زمینه ناکامی منصوری قرچک و گیتی پسند اصفهان را در سال های اخیر به یاد داریم.

در فاصله کمتر از یک ماه مانده به شروع این رویداد مهم فوتسالی می توانید پیش بینی خود را از رتبه دبیری در بخش نظرسنجی پایگاه خبری فوتسال ایران اعلام کنید. این بخش در سمت راست سایت و زیر جدول نقل و انتقالات قرار گرفته شده است.

همچنین توجه داشته باشید نظراتی که در انتهای این گزارش درج می شود در نظرسنجی محاسبه نخواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۰۹

از گروهش امیدوارم بالا بره
بازیهای اسیایی چون هر روز بازیه سخت میشه براشون
به ۲تا بازیکن نباید دل ببندی
جواد اصغری ببینم چیکار میکنیا (چیکار کندی)