کد خبر : 7834
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1393 - 15:36
-

شمس: نایب قهرمانی آسیا هم برای ما شکست محسوب می شود

شمس: نایب قهرمانی آسیا هم برای ما شکست محسوب می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال دبیری تبریز در فاصله سه هفته‌ مانده به حضور در جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: خدا را شکر اوضاع تیم بسیار خوب است و توانستیم از اردوی کیش به بهترین نحو استفاده کنیم. دو هفته‌ دیگر نیز دو بازی تدارکاتی با تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال دبیری تبریز در فاصله سه هفته‌ مانده به حضور در جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: خدا را شکر اوضاع تیم بسیار خوب است و توانستیم از اردوی کیش به بهترین نحو استفاده کنیم. دو هفته‌ دیگر نیز دو بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال بزرگسالان در تبریز انجام می‌دهیم. اواخر مرداد در تایلند با تیم ملی فوتسال این کشور و یک تیم باشگاه دیدار تدارکاتی خواهیم داشت.

وی در خصوص گرفتن یار کمکی از دیگر باشگاه‌ها برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا نیز تصریح کرد: قرار بود تیم فوتسال ماهان تندیس قم عروجی را به ما بدهد که متاسفانه علی‌رغم قولی که داده بودند از این کار منصرف شدند. به جهت شروع لیگ و نیاز تیم‌ها به بازیکنانشان بدون هیچ یار کمکی به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا می رویم. البته هیچ مشکلی از این بابت نداریم، چرا که در هر پست سه بازیکن خوب داریم. تنها باید در فرصت باقی مانده هماهنگی میان بازیکنان را به میزان مطلوب برسانیم.

شمس درباره پیش‌بینی خود از رتبه دبیری در جام باشگاه‌های آسیا، تاکید کرد: مطمئنا ما تنها به دنبال کسب عنوان قهرمانی در آسیا هستیم؛ چرا که معتقدم حتی رتبه نائب قهرمانی نیز برای تیم‌های ایرانی شکست محسوب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.