کد خبر : 7846
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1393 - 18:18
-

مرتضایی: صعود در جدول مهمترین رویکرد ما در فصل جدید است

مرتضایی: صعود در جدول مهمترین رویکرد ما در فصل جدید است
سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: صعود به رده های بالای جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال رویکرد مهم این تیم است لذا برای نیل به آن هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی در حاشیه آغاز تمرینات تیم  فرش آرای مشهد گفت: با بررسی بازیهای این تیم در رقابتهای لیگ برتر پارسال، برطرف کردن نقاط ضعف، تقویت نقاط قوت و با جذب بازیکنان کلیدی فوتسال کشور تلاش می کنیم در مقابل حریفان حرف بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

وی ضعف در نقاط حمله و دفاع را از مهمترین مشکلات تیم فرش آرا در رقابتهای لیگ برتر گذشته ذکر و بیان کرد: همدلی بازیکنان در زمین مسابقه خوب است ولی در موقعیت پایانی، حملات، به ثمر رساندن بازی سازیها و موقعیتهای گل با ضعف مهم مواجهیم که در رقابتهای امسال در صدد رفع آنها هستیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد در ادامه گفت: ˈشهرام شریف زادهˈ بازیکن فصل پیش تیم هلال احمر تبریز که سابقه ۲۲ گل در لیگ برتر دارد، ˈفرهاد توکلیˈ بازیکن فصل گذشته تیم حفاری اهواز و ˈرضا صوفی بازیکن پیشین تیم فرش آرا که خدمت سربازی را به اتمام رسانده در فصل جاری در ترکیب این تیم حضور خواهند داشت.

وی افزود: با ۱۱ بازیکن فصل پیش تیم نیز در فصل جاری تمدید قرار صورت گرفت لذا به هواداران و مردم مشهد قول می دهیم که نظاره گر بازیهای بسیار خوب و تماشاگرپسند از این تیم طی امسال باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

.. شنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲

اول اخلاقتو صعود بده بعد تیمتو

باریکن چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۰۴

پارسال ۶ شدی امسال ۸ نمیشی
لطیفی و حاجتی و… بازیکنای خوبی ان
کنار لزیفی بازی کنی فرقشو با بقیه عقب گیر ها میفهمی