کد خبر : 7841
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1393 - 17:12
دسته‌بندی نشده
-

پیشنهاد مدیرعاملی منصوری به حسین خبیری

پیشنهاد مدیرعاملی منصوری به حسین خبیری
کریم منصوری پیشنهاد داده است حسین خبیری مدیراجرایی سابق باشگاه شن سای ساوه و مدیرکل تربیت بدنی غرب تهران مدیرعامل باشگاه منصوری شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کریم منصوری در مورد اینکه چرا با وجود پذیرش مدیرعاملی باشگاه منصوری، اکنون نام حسین خبیری به همین عنوان مطرح شده است، اظهار داشت: من الان مدیرعامل باشگاهم اما دنبال کسی هستم که جای خودم بگذارم و به همین دلیل به او پیشنهاد دادم. البته خودم به تنهایی نمی‌توانم در این‌باره تصمیم‌گیری کنم. البته دو سه هفته پیش جلسه‌ای با هیات‌مدیره داشتم و این موضوع را به آنها اعلام کردم و اجازه گرفتم که اگر شد کسی را جای خود بگذارم.

وی ادامه داد: حالا هم به حسین خبیری پیشنهاد داده‌ام و خواسته‌ام که برنامه‌هایش را بدهد. او را از سال‌ها قبل می‌شناسم و قبلا با هم کار کرده‌ایم، اخلاقیات او را هم می‌شناسم و به نظرم او گزینه بدی نیست. ساعاتی قبل با هم جلسه داشتیم که نسبتا مفید بود و من پیشنهادم را مطرح کردم که اگر منع قانونی نداشته باشد، خبیری روی پیشنهادم فکر خواهد کرد.

منصوری تاکید کرد: گرچه مالک باشگاه، عضو هیات‌مدیره و صاحب ۵۱ درصد سهام منصوری هستم اما چون به تک تک آقایان شورای شهر ارادت دارم و همه هم ورزشی هستند، به احترام آنها، بدون اجازه‌شان آب هم نمی‌خورم و موضوع مدیرعاملی حتما با آنها در میان گذاشته خواهد شد.

مدیرعامل منصوری با اشاره به آغاز تمرینات تیم فوتسال این باشگاه از فردا (یکشنبه) در مورد وضعیت بازیکنان گفت: بازیکنان سال گذشته را تقریبا حفظ کرده‌ایم. کسی را تا این لحظه از دست نداده‌ایم جز علی رهنما که مصدوم است و تا نیم‌فصل او را در اختیار نداریم.

وی در مورد جدایی مجتبی نصیری‌نیا نیز تصریح کرد: او هنوز از ما رضایت‌نامه نگرفته است و با منصوری قرارداد دارد. اگر باشگاهی او را بدون رضایت‌نامه پذیرفته، معلوم است که خیلی ناشی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳

همون نصیری نیا وعلی رهنما رو از دست بدی انگار تیمت رو از دست دادی .
شما اگه خیلی مدیر خوبی هستی طلب سال های قبل بچه ها رو میدادی تا بازیکنات واسه دوزار پول جلوی دیگران سر خم نکنند

نام ... شنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳

از اون میثاق خراب شده هیچ خبری نیست؟…

قرچکی یکشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

بابا کریم منصوری ،اگه میخوای یه خدمت به فوتسال قرچک کنی،خودتو اون تقوی خواهشن دست از سره این فوتسال ور دارید

قرچکی یکشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

آقای منصوری خودتم میدونی تو قرچک یه نفر تو با اون شاگردت تقویو دوست نداره،بابا دست از سره قرچک بردارید،ناله نفرین واسه خودتون نخرید،برید بزارید فوتسال پاک بشه

ستمدیده چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۱۹

شنیدم نصف پول عمل رهنما رو دادین
۵سال براتون بهترین بازیهارو کرده
پول قرارداد که ندادین پول عملشو که ندادین پول فیزیو و استخرشم که ندادین
جمع کن اینجور تیم داریتو اصلا خبرشو داری
منو مدیر عامل کنن با این روش ۵تا تیم میدم خرجی نمیکنی داری بیگاری میکشی از بازیکنا