کد خبر : 7864
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1393 - 19:44
-

بازگشت ترابیان و شمس همچنان معطل امضای کفاشیان!

بازگشت ترابیان و شمس همچنان معطل امضای کفاشیان!
در حالی کمیته فوتسال، اعضای کمیته فنی را به کفاشیان معرفی کرده که رئیس فدراسیون فوتبال هنوز این نامه را ندیده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا افتخاری دو هفته پیش، از تشکیل کمیته فنی فوتسال با حضور عباس ترابیان، حسین شمس، علی رعدی ، محمد حسن انصاری فر و خود افتخاری خبر داد. نامه درخواست حضور این اعضا در کمیته فنی برای تائید به علی کفاشیان داده شده است و در صورت موافقت وی، این کمیته برای اولین بار تشکیل جلسه داده و در برای نجات فوتسال از وضعیت فعلی تصمیم گیری اساسی خواهد کرد.

با این حال بعد از گذشت دو هفته هنوز رئیس فدراسیون، نامه مروبطه را ندیده است.

سید رضا افتخاری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران در این باره توضیح داد: همچنان منتظر جواب آقای کفاشیان هستیم. شاید او نامه را دیده و دستور پیگیری اش را داده است و می خواهد در خصوص اعضا مشورت کند.

وی همچنین درباره کناره گیری تلویحی عباس ترابیان از این کمیته اظهار کرد: من قبل از ارسال نامه به کفاشیان با تک تک اعضا صحبت کردم و موافقتشان را گرفتم. ما در این کمیته باید ترکیبی از مربیان و کارشناسان فوتسال را داشته باشیم. نمی توانیم که تنها از حضور پنج مربی بهره ببریم.

رئیس کمیته فوتسال در مورد انتقادات به حضور محمد حسن انصاری فر با توجه به دوری چند ساله اش از فوتسال نیز به fut5al گفت: به هر حال انصاری فر هم چندین سال مربی تیم ملی بوده و سال ها در باشگاه پرسپولیس و کل ورزش تجربه دارد. ما در این کمیته باید نفراتی داشته باشیم که بتوانند هم از نظر فنی، برنامه ریزی و فوتسال پایه صحبت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.