کد خبر : 7856
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1393 - 9:48
-

برگزاری دیدار فوتسال به یاد حسین معدنی

برگزاری دیدار  فوتسال به یاد حسین معدنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: بازی تیم های فوتسال دبیری تبریز با تیم ملی ایران با یاد و خاطره حسین معدنی برگزار می شود. افشین دبیری در گفت و گو با سایت باشگاه دبیری تبریز اظهار داشت: تیم فوتبال دبیری تبریز قبل از اعزام به مسابقات جام باشگاه های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: بازی تیم های فوتسال دبیری تبریز با تیم ملی ایران با یاد و خاطره حسین معدنی برگزار می شود.
افشین دبیری در گفت و گو با سایت باشگاه دبیری تبریز اظهار داشت: تیم فوتبال دبیری تبریز قبل از اعزام به مسابقات جام باشگاه های آسیا دو بازی دوستانه با تیم ملی ایران در تبریز برگزار می کند.
وی افزود: باشگاه دبیری تبریز جهت گرامیداشت یاد و خاطره حسین معدنی سرمربی فصل گذشته تیم شهرداری تبریز و مربی تیم ملی ایران، این دو مسابقه را با نام وی برگزار می کند.
به گفته افشین دبیری تیم دبیری تبریز بعد از بازگشت از اردوی کیش تمرینات منظم خود را از روز پنج شنبه آغاز کرده است.
وی همچنین از برگزاری بازی دوستانه بین تیم دبیری تبریز با شهرداری ساوه در روز دوشنبه در سرعین خبر داده و ابراز داشت: هدف تیم دبیری تبریز در گام نخست قهرمانی در جام باشگاه های آسیا می باشد و جهت هماهنگی بیشتر و سازگاری با آب و هوای محل برگزار مسابقات در چین، تیم دبیری تبریز یک اردوی یک هفته ای پیش از مسابقات در بانکوک تایلند برگزار خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.