کد خبر : 7855
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1393 - 9:46
-

عروجی:فوتسال در خون مردم قم است

عروجی:فوتسال در خون مردم قم است
بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس و تیم ملی فوتسال کشورمان وضعیت ماهان تندیس و حواشی پیرامون فوتسال را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ابوالقاسم عروجی بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس و تیم ملی فوتسال کشورمان وضعیت ماهان تندیس و حواشی پیرامون فوتسال را تشریح کرد.
عروجی درباره حضورش در مسابقات بین المللی چین اظهار کرد: این مسابقات با حضور تیم‌های بزرگسالان برگزار شد و فقط تیم ما بود که ترکیبی از نفرات امید و یا بزرگسالانی که سن آن‌ها بالا نبود را به این مسابقات فرستاده بود و خوشبختانه علاوه بر قهرمانی در این مسابقات، تجربیات خوبی کسب کردیم.
وی گفت: مدت ها بود که صحبت از دعوت من به تیم ملی بود و خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی هم فصل گذشته برای دعوت من به تیم ملی ابراز علاقه کرده بود اما این قضیه شکل عملی به خود نگرفته بود با این حال خوشحالم که در تورنمنت چین حاضر بودم و امیدوارم باز هم به من فرصت داده شود.
بازیکن شماره ۱۰ ماهان تندیس در باره نتایج فصل گذشته ماهان تندیس عنوان کرد: نتایج نامطلوبی که در نیم فصل نخست گرفتیم به دلیل حجم بالای مصدومان و البته بدشانسی ها بود و این که بخواهیم کسی را مقصر جلوه دهیم درست نیست.
عروجی افزود: در اوایل فصل ، در اغلب بازی ها نفرات کلیدی را در اختیار نداشتیم در حالی که همین نفرات کلیدی در کنار اصغر حسن زاده ای که تیم را ترک کرده بود ، نایب قهرمانی دو فصل پیش را به دست آورده بودند و اگر اصغر حسن زاده از قم نمی رفت ، شرایط برای ماهان تندیس به مراتب متفاوت تر بود.
وی بیان کرد: یکی از دلایلی که سبب شد فصل گذشته نتایج دلخواهمان را کسب نکنیم بدشانسی های مداوم و گل نزدن هایمان بود و طبیعتا وقتی استرس روی تیم باشد گل زدن سخت می شود البته از نداشتن مربی بدنساز و فرصت کافی برای تمرین و بدنسازی پیش فصل هم نباید به سادگی بگذریم.
بازیکن با اخلاق تیم ماهان تندیس درباره قهرمانی در جام حذفی ابراز کرد: قهرمانی در جام حذفی برای ما که سال پر افت و خیزی را پشت سر گذاشته بودیم اهمیت زیادی داشت و در بازی آخر هم در پنالتی ها ، تصمیم گرفتم که پنالتی نزنم زیرا اصولا بازیکنانی که در چنین شرایط پر التهابی داوطلب می شوند موفق ترند.
عروجی درباره محبوبیت فوتسال در قم گفت : فوتسال در خون مردم قم است و حتی فوتبال در قم با وجود حضور صبا نمی تواند به محبوبیت فوتسال برسد چنان که ما از سال ها قبل تیمی بومی و یکدست را تشکیل داده ایم و در اغلب بازی های ما تماشاگر سالن را پر می کند در حالی که در بسیاری از شهرها چنین وضعیتی نیست و شور و اشتیاق مردم قم نسبت به فوتسال در نقاط دیگر کشور دیده نمی‌شود.
وی درباره حضور بازیکنان فوتسال قم در تیم ملی اظهار کرد:اصغر حسن زاده و علیرضا وفایی مهره های مهمی در تیم ملی هستند و خوشحالم که لطف خدا شامل حال من بوده که با تیم ملی در چین بودم اما معتقدم فوتسال قم ظرفیت حضور بازیکنان بیشتر در تیم ملی را دارد.
ملی پوش فوتسال کشورمان بیان کرد: فوتسال قم نیاز به توجه بیشتر و نگاهی علمی تر دارد و زمانی من در تیم رئیس کرمی بازی می کردم و بازیکنانی چون علیرضا وفایی ، محمد کوهستانی و محمد کرمانی در تیم های دیگر بودند و لیگی پویا داشتیم البته فوتسال قم همیشه غنی بوده است اما باید مراقب حفظ سرمایه های فوتسال قم و توجه به آموزش بازیکنان جوان بود.
عروجی در پاسخ به این سوال آیا دوست دارید روزی مربی شوید گفت: علاقه ای به کار مربیگری ندارم زیرا فشاری که روی مربی از سوی باشگاه ، رسانه ها و تماشاگران وارد می شود واقعا سنگین است و بعید می دانم بتوانم چنین فشار سنگینی را تحمل کنم.
وی با انتقاد از نگاه تبعیض آمیز بین فوتبال و فوتسال تصریح کرد: در فوتسال بازیکنان درجه یک لیگ برتری ، کمتر از بازیکنان درجه ۲ و ۳ فوتبال دستمزد می گیرند و این اختلاف قابل توجیه نیست به ویژه این که ایران یکی از قدرت‌های فوتسال جهان است.
بازیکن جوان تیم ماهان تندیس قم خاطرنشان کرد: فوتسال برای رشد بیشتر و پیدا کردن جایگاه خود باید به صورت زنده پخش شود و بدون شک مسابقات فوتسال لیگ برتر از بسیاری از بازی های لیگ برتر فوتبال جذاب تر است.
عروجی درباره وضعیت فصل آینده تیم ماهان تندیس در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: تغییراتی در تیم ماهان تندیس انجام شده که امیدوارم به هدف همه ما که موفقیت در لیگ برتر است کمک کند و به شخصه اعتقاد دارم توانمندی فوتسال قم و تیم ماهان تندیس کسب رتبه قابل توجهی در لیگ برتر است و می توانیم در جایگاه بهتری قرار بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دوستدارفوتسال یکشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

داداش به خدابهترین چپ پای ایرانی دوست دارم ایشالاموفق باشی

میثم دوشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰

شک نکنید بهترین چپ پای ایران عروجی است