کد خبر : 7877
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1393 - 13:22
-

بازی تیم ملی با دبیری در هاله ای از ابهام

بازی تیم ملی با دبیری در هاله ای از ابهام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پیش از این از سوی مسئولان باشگاه دبیری تبریز عنوان شد تیم ملی برای انجام بازی دوستانه با دبیری، دهه آخر مرداد ماه به تبریز خواهد آمد تا به این شکل کمیته فوتسال نیز در راه آماده‌سازی نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا، گامی برداشته باشد. با این وجود خسوس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پیش از این از سوی مسئولان باشگاه دبیری تبریز عنوان شد تیم ملی برای انجام بازی دوستانه با دبیری، دهه آخر مرداد ماه به تبریز خواهد آمد تا به این شکل کمیته فوتسال نیز در راه آماده‌سازی نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا، گامی برداشته باشد.

با این وجود خسوس کاندلاس ساعت ۳ و ۳۵ دقیقه بامداد فردا (سه‌شنبه) ایران را به مقصد اسپانیا ترک خواهد کرد چرا که تیم ملی غیر از این مصاف دوستانه، مسابقه مهم دیگری را تا مهر ماه که زمان برگزاری گرندپریکس برزیل است، پیش رو ندارد.

خسوس به تازگی با تیم امید راهی تورنمنت چین شده و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرده است.

به گفته حسین زاده دبیر کمیته فوتسال، این مربی اسپانیایی قرار است برای زیر نظر گرفتن مسابقات رده‌های سنی مختلف روز ۳۱ مرداد به ایران بازگردد.

با سفر خسوس به اسپانیا، برگزاری دیدار دوستانه و تدارکاتی تیم ملی و دبیری تبریز نیز به مخاطره افتاده است.

قطعا دبیری که می‌خواهد از این مصاف بهره فنی ببرد، ترجیح می‌دهد تیم ملی با تمام قوا و با سرمربی‌اش به تبریز می‌آمد و رودرروی تیمی قرار می‌گرفت که ۳ تا ۸ شهریور باید در چین از حیثیت فوتسال ایران دفاع کند.

حال باید دید سفر خسوس به اسپانیا منجر به عدم برگزاری این دیدار دوستانه می‌شود و یا اینکه تیم ملی با نظر سیدرضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال، با مربیان ایرانی به تبریز می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.