کد خبر : 7874
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1393 - 10:30
دسته‌بندی نشده
-

درگیری با مدیر تیم در جام رمضان

درگیری با مدیر تیم در جام رمضان
درگیری محمد کوهستانی با ناصر شریفی علت اصلی جدایی این بازیکن از ماهان تندیس قم بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،محمد حسین کوهستانی که از مهره های تاثیرگذار ماهان تندیس در فصل گذشته بود از این تیم جدا و روانه دبیری تبریز شد.این اتفاق در شرایطی رخ داد که شنیده می شود درگیری او با ناصر شریفی در مسابقات جام رمضان علت اصلی جدایی او از این تیم بوده است.گویا ماهان تندیس که با تیمی جوان در مسابقات جام رمضان قم شرکت کرده در مراحل پایانی نیاز به تقویت را احساس می کند.ناصر شریفی مدیر تیم از کوهستانی می خواهد به تیم اضافه شود و این بازیکن با اکراه این درخواست را می پذیرد اما ماهانی ها در بازی حساس خود شکست می خورند تا ناصر شریفی همه کاسه کوزه ها را بر سر کوهستانی شکسته و او را مقصر باخت تیمش بداند.این اتفاق به شدت کوهستانی را ناراحت می کند و با توجه به پیشنهاد خوبی که از دبیری داشته هر طور شده رضایتنامه اش را می گیرد تا راهی دبیری شود.مسئولان ماهان تندیس به شرطی رضایتنامه کوهستانی را صادر می کنند که دبیری هم رضایتنامه اینانلو را صادر کند و این اتفاق می افتد تا کوهستانی به تبریز رفته و اینانلو هم به زودی به قم برگردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی دوشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

عزیز من هیچ موقع همچین مقایسه ای در مورد کوهستانی و ایلانلو نکنید……به این میگن قیاس مع الفارغ!!!!

جایگاهی که کوهستانی بین هواداران قمی دارد ، به هیچ عنوان ایلانلو ندارد…..

اگر این کار انجام شده باشد این یکی از احمقانه ترین نقل و انتقالات ماهان تندیس بوده.

برای قم متاسفم امثال شریفی مدیر یک تیم فوتسالی به این با استعدادی هست.

fv دوشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

قیاس مع الفارغ نه، مع الفارق

ناشناس دوشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

دقیقا

فوتسالی دوشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

حالا هر چی.
مهم مفهوم کلمه هست که رسوندم.
من فقط برای قم متاسفم که اینقدر راحت بازیکن های اصلی خودش رو از دست میده.
همش برمیگرده به مدیریت ضعیف.

هوادارفوتسال قم دوشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰

قرارنیست نظره همه ی هوادارامثل شماباشه.خیلی ازهوادارای قمی هنوزحاشیه هایی که سال صبا برای تیم درست کردرویادشون نرفته.مطمنن شماهم یکی ازافرادی هستیدکه کوهستانی پول میده تاباهاش مصاحبه کنندوازش تعریف کنند.

ماهانی دوشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷

مثل اینکه شماسالی روک این ۲بازیکن تو۱تیم بودن رویادتون رفته؟؟ میثم ایلانلوبه خاطره بی حاشیه بودن وداشتن تکنیک ودرهروقتی به کمک تیم اومدن تبدیل شده بودبه چهره ای محبوب دربین هواداران و۱فصل میثم آتیش پاره ی هوادامونداماسال بعدبابی لطفی مسولان تصمیم ب جدایی گرفت امابازهم بدون ساختن حاشیه باقم وتیمش خداحافظی کردوهمیشه تومصاحبه هاش ازآرزوبرای موفقیت ماهان تندیس گفت.اماآقای کوهستانی ۲سالیش اوایل فصل دست تیم روخالی گذاشت ودر۱ازمهم ترین مقاطع فصل تیم روتنهاگذاشت وب مسابقات جام رمضان کویت ک اون هم ب نحوه ی خودش حاشیه هایی داشت رفت.اواسط فصل برعکس تمام بازیکنان توی مصاحبه های خودش همیشه ازکمبودهای تیم وبی فکری مدیریت تیم میگفت درحالی ک تمام بازیکنان ازجمله اصغره حسن زاده برای جلوگیری ازوروده حاشیه همیشه ازشرایط نرماله تیم میگفتن درهفته های پایانی فصلم بزرگترین حاشیه هارودرست کردوکارب جایی رسیدک برای نشان دادن اعتراض خودتوبازی هاکم میگذاشت.

فوتسالی دوشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹

خیالت راحت الان هیچکسی نفهمید تو از نون خورای حاج ناصر شریفی هستی.

اگر میثم ایلانلو خوب بود اینهمه سر نخواستنش دعوا نبود.خدا پدر امیر شمسایی رو بیامرزه که میبرتش اینور اونور.

همه اینا بکنار شمایی که سنگ اینارو به سینه میزنی……بنظرت حق علی شریفی ماهان هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسین دوشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵

من تو تیم ماهان خدا شاهده که ذینفع نیستم ، اما باید انصاف و مردانگی داشته باشیم.درمورد یک بازیکن خدای نکرده قضاوت مغرضانه نکنیم.من محمد کوهستا نی را حداقل ۱۰ ساله که می شناسمش.یکی از با شخصیت ترین و متعصب ترین بازیکن های ایرانه.من از نزدیک باهاش زندگی کردم وببینید چقدر عرصه بهش تنگ شده که از تیم ماهان و از شهر خودش آواراه شده .هرچند این مهاجرت باعث موفقیتش میشه.همین امسال محمد لیاقتش رو برای انتخاب شدن توی تیم ملی نشون میده.
خوش به حال مربیانی که با محمد کار می کنند.کمترین حاشیه و بیشترین بازدهی رو داره.
ناصر شریفی هرکاری کرد محمد پا توی قهوه خونه ناصر شریفی نگذاشت.

علی دوشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲

حیف به محمد کوهستانی که به خاطر ظلم یک نفر از قم رفت.ما قمی های تفریح دیگری که نداریم.چشممون به همین فوتساله که هر سال به دلیل ندانم کاری مدیران یه دسته گل جدید به اب میدهند.پارسال تیم داشت می رفت دسته یک باقری و حسن زاده با رابطه ای که با بازیکن ها داشتند و تخصصشون نه تنها تیم رو نجات دادند بلکه قهرمان جام حذفی هم کردند.امسال تیم داشت واقعا جان می گرفت دادند به ناصر شریفی.جلالی بیچاره از ترس آبروش و مشاوره آقایی به اسم زر….امسال دست به انتحار زد.چوب حراج زدند به تیم نایب قهرمان دو سال قبل.طولی نمی کشه این تیم هم جوانهای قم رو تنها می گذاره و از بین میره.علی شریفی سال گذشته در مقابل ۵ دقیقه بازی در کل لیگ ۵۰ میلیون تومان و خود ناصر شریفی هم ۶۰ میلیون پول حرام گرفتند .این پول ها رو چه طوری خرج خانواده می کنند.

جواد سه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۵:۰۹

من هم بانظره ماهانی موافقم.درضمن شمایی که میگی سره نخواستن ایلانلودعوابود.نیم فثل پارسال ماهان تندیس برای برگردوندن همین میثم ایلانلوبه هردری زداماموفق نشد.جالب ترازهمه اینه که خوده ایلانلوهم بااینکه توتیم صدرنشین لیگ بودتلاش میکردتابرگرده وبه تیم شهرش که ۷جدول بودکمک کنه.

ماهانی سه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۵:۱۶

آقای فوتسالی که به راحتی راجع به هرکسی قضاوت میکنی.من نگفتم که حق امثال سریفی بازی کردن توماهانه! من میگم بایدقدره بازیکنایی مثل ایلانلوکه باتلاش خودشوازتیم های پایه به لیگ برتراومدن روبدونیم.البته برعکس همین آقایون شریفی وکوهستانی که دورتادورشون پرازرابطه هستش وبیشتره احترام وجایگاهشون به خاطره همین رابطه هاست.درضمن شماچوب خشک روهم۳سال بزاری کناره بازیکنای درجه۱تمرین کنن ۱چیزی میشن این آقایون که دیگه مثلاانسان هستن.

آنلاین سه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۵:۲۱

آقایون الان دقیقاقیمت بازاره تعریف ازکوهستانی چنده؟ اگرخوب پول میده بگیدماهم باهاش رفیق بشیم وهرچندوقت یک بار یک پول خوب ازش بگیریم
البته اگرنون شماروآجرنمیکنیم.

ناصر سه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

قیمت ناصر شریفی بالاتره .تازه یه قلیان هم اضافه داره.برو توقهوه خونه اش.