کد خبر : 7869
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1393 - 9:54
-

قربان یار: استعداد‌ها می‌توانند خراسان رضوی را به قهرمانی لیگ برتر فوتسال برسانند

قربان یار: استعداد‌ها می‌توانند خراسان رضوی را به قهرمانی لیگ برتر فوتسال برسانند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمود قربانیار، سرپرست هیات فوتبال خراسان رضوی که در تمرین تیم فرش آرا مشهد حضور یافت ، گفت: شناخت کافی از بازیکنان مجموعه فرش‌آرا دارم و خوشحالم که در تیم، چهره‌هایی داریم که پیش از این در تیم ملی حضور داشته‌اند و یا در حال حاضر نیز حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمود قربانیار، سرپرست هیات فوتبال خراسان رضوی که در تمرین تیم فرش آرا مشهد حضور یافت ، گفت: شناخت کافی از بازیکنان مجموعه فرش‌آرا دارم و خوشحالم که در تیم، چهره‌هایی داریم که پیش از این در تیم ملی حضور داشته‌اند و یا در حال حاضر نیز حضور دارند. با اطمینان می‌گویم که با حضور مرتضایی و حسن‌زاده در کنار یکدیگر می‌توانیم به نتایج خوبی دست یابیم.

قربانیار بیان کرد: هر سال که از عمر تیم فوتسال فرش‌آرا می‌گذرد، طبیعی است که توقعات نیز از این تیم بالاتر می‌رود، توقع از این تیم در سال جدید این است که حداقل بین ۴،۵ تیم بالای جدول قرار گیرد، خوشحالم که اعضای هیات مدیره هم در آغاز کار حضور دارند و قول کمک‌های مالی و معنوی را داده‌اند.

سرپرست هیات فوتبال استان با تاکید بر اینکه خراسان، پتانسیل بالایی در فوتسال دارد، افزود: شک ندارم که در استان خود، هیچ چیزی از اصفهان و تبریز کم نداریم، این استعداد‌ها می‌توانند خراسان رضوی را به جایگاه قهرمانی در لیگ برتر فوتسال برسانند.

وی با اشاره به تیم فردوسی دیگر نماینده استان در لیگ برتر فوتسال، گفت: همه می‌دانیم که فرش‌آرا و فردوسی تنها در ۲ بازی رو در رو رقیب هستند و در سایر هفته‌های لیگ برتر رفیق و یار هم خواهند‌بود. امیدوارم که هر دو تیم در کنار هم بتوانند به نتایج خوبی دست یابند. می‌دانیم که فردوسی سال اول حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و همین‌که بتواند در لیگ برتر بماند کار بزرگی کرده‌است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین دوشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳

مگه اصفهان بازیکن داره؟با بازیکن های شهرهای دیگه مانوور می دهند.