کد خبر : 7890
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 - 8:04
-

اسپانیا و روسیه، زمستان در ایران

اسپانیا و روسیه، زمستان در ایران
تیم های ملی روسیه و اسپانیا در زمستان به ایران می آیند تا دیدارهای دوستانه ای با تیم ملی برگزار کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تقویم تیم ملی در سال ۹۳ بر خلاف یکی دو سال اخیر با چند بازی دوستانه در حال پر شدن است. فوتسالیست های ایران بعد از حضور در گرند پریکس برزیل که احتمالا در آبان ماه خواهد بود، قرار است دو بازی تدارکاتی هم با روسیه در ایران داشته باشند.

تیم های بزرگسال و امید روسیه در آذر ماه به ایران خواهند آمد و هر کدام دو بازی با تیم های بزرگسال و امید ایران برگزار می کنند.

اما دیگر قرار نیست اصفهان و یزد میزبان روس ها باشند و کمیته فوتسال تصمیم گرفته در یکی ازشهرهای همدان، کرمانشاه، ارومیه، اردبیل، تبریز و مشهد که ورزشگاه مجهز و با ظرفیت بالا داشته باشند این بازی ها را برگزار کند.

اما کمیته فوتسال تنها به بازی های گرند پریکس و روسیه بسنده نکرده و به خسوس ماموریت داده تا در جریان سفرش به اسپانیا مذاکراتی با مسئولان فوتسال این کشور داشته باشد. البته توافق های لازم برای برگزاری بازی دوستانه بین ایران و اسپانیا پیش تر حاصل شده ولی خسوس به دنبال این است تا در این سفر مکان و تاریخ دقیق بازی را هم هماهنگ کند.

به گزارش fut5al، طبق توافق قبلی قرار شده بود اسپانیا در دهه فجر به ایران بیاید اما باید دید آن ها همچنان روی حرف خود باقی می مانند یا می خواهند اتفاق ۶ سال پیش و بد قولی ایران را تلافی کنند؟!

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.