کد خبر : 7902
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 - 11:45
-

خبیری: به خاطر منصوری پذیرفتم!

خبیری: به خاطر منصوری پذیرفتم!
گزینه اصلی مدیریت عاملی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک گفت: مذاکرات با منصوری از هفته گذشته شروع شد و تاکنون نیز صحبت‌های مثبت و رضایت بخشی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین خبیری گزینه اصلی مدیریت عاملی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک گفت: مذاکرات با منصوری برای حضورم در تیم شهید منصوری به عنوان مدیر عامل از هفته گذشته و زمانی که وی خواستار حضورم در این پست شدند شروع شد و تاکنون نیز صحبت‌های مثبت و رضایت بخشی انجام شده است، البته پایه این پیشنهاد و روند مثبت آن بر دوستی چند ساله من و منصوری برقرار است که باعث شد پس از طرح این موضوع توسط منصوری به کار در این تیم علاقه مند شوم و پاسخ مثبت دهم، بنا به صحبتهایی که در جلسه زده شد و نگاه روشن ما نسبت به یکدیگر جریان تمام شده است و سمت مدیر عاملی به من واگذار شد و این مسئولیت را قبول کردم.

وی افزود: منصوری به دلیل مشکلات و گرفتاریها نمی‌تواند مسئولیت مدیریت باشگاه را بپذیرد و من بدون در نظر گرفتن موقعیت و یا ارزیابی مسئولیتی که بر عهده‌ام گذاشته شده تنها به دلیل دوستی دیرینه با وی موافقت خود را اعلام کردم تا در صورت امکان به باشگاه یاری برسانم، از سوی دیگر منصوری با قدمت ترین تیم فوتسال ایران است که افتخارات زیادی به خود اختصاص داده و تمام این فاکتورها زحمات چندین ساله منصوری و حمایت شهرداری و شورای شهر قرچک در دو سال گذشته مربوط می‌شود.

معتقدم برای پیشرفت فوتسال و کمک به بخش خصوصی باید تمام تلاش خود را به کار بگیرم که قبول مسئولیت نیز به همین دلیل است.

خبیری در ادامه بیان داشت: به دلیل شناخت متقابل و دوستی که با منصوری داشتیم ماده و تبصره‌ای تنظیم نشد زیرا من با مسئولیت آشنا هستم و به حد و حدود خود آگاهم و از سوی دیگر می‌دانم که سیاست سرمایه‌گذار و هئیت مدیره باید در باشگاه اجرا شود، پس ساز ناکوک نمی‌زنم.

اگر تاکنون خبر قطعی مدیر تیم اعلام نشده و به صورت رسمی مسئولیت را نپذیرفته‌ام به این دلیل بوده که باید بررسی می‌شد که داشتن شغل دوم با مدیریت در منصوری منع قانونی نداشته باشد که خوشبختانه خصوصی بودن باشگاه منصوری منعی را برایم ایجاد نکرد البته در جریان قرار گرفتن مدیران و مسئولانی که در حال حاضر با آنها همکاری می‌کنم نیز شرط بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در سابقه خود مدیریت و سرپرستی در تیم پرسپولیس، معاونت و سرپرستی در تیم پرسپولیس معاونت و سرپرستی در تیم شن‌سا، حضور در شورای مشورتی کمیته فوتسال را دارم. به همین دلیل امیدوارم حضور تاثیرگذاری در تیم منصوری داشته باشم، تا پایان هفته مذاکرات نهایی انجام می‌شود و کار خود را در تیم شهید منصوری قرچک آغاز می‌کنم.
منبع باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچکی سه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶

آقای خبیری خودتو خراب نکن،تو قرچک نه کسی شمارو میشناسه نه دوست داره شما بیاید،خواهشن نیا