کد خبر : 7906
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 - 12:19
-

صعود ماهان تندیس به نیمه نهایی

صعود ماهان تندیس به نیمه نهایی
تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در دور برگشت لیگ برتر فوتسال امید کشور برابر تیم فوتسال راه ساری به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در دور برگشت لیگ برتر فوتسال امید کشور برابر تیم فوتسال راه ساری به پیروزی رسید.

دور برگشت از مسابقات فوتسال لیگ بر‌تر امید باشگاه‌های کشور در مشهد ادامه پیدا کرد و تیم ماهان تندیس قم موفق به کسب یازدهمین پیروزی خود شد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم که پیش از این صعود خود را به عنوان تیم نخست به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مسجل کرده بود در مسابقه برابر تیم راه ساری موفق به پیروزی ۳ بر ۲ شد.

نماینده قم که در ۵ بازی گذشته دور برگشت، موفق به شکست تیم های زاگرس خوزستان، میلاد تنکابن، مشهد الرضا و ماکو جوان آذربایجان غربی و تساوی برابر فرش آرای مشهد شده بود ، در ششمین بازی از دور برگشت به مصاف دیگر نماینده استان مازندران رفت و موفق این تیم را شکست دهد.

ماهان تندیس که کسب هر نتیجه ای در مصاف با راه ساری برای این تیم بی اهمیت بود ، موفق شد با گل های محمد هاتفی ، طاها نعمتیان و مهدی زاهدی برابر تیم راه ساری پیروز شود و جمع امتیازات خود را به عدد ۳۴ برساند.

بدین ترتیب تیم امید ماهان تندیس موفق شد صدر جدول گروه نخست لیگ برتر فوتسال امید کشور را در اختیار بگیرد و با اقتدار به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

شاگردان علی شریفی باید به انتظار نتایج دیدارهای گروه دوم بنشینند تا به مصاف تیم دوم آن گروه بروند و این در شرایطی است که گفته می شود مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر امید پیش از آغاز لیگ برتر بزرگسالان کشور برگزار می شود.

تیم‌های فوتسال شهرداری رشت، ملی حفاری اهواز، هایپر کیپر قزوین، کوهدشت لرستان، مشکین شهر، مقاومت تبریز و نیک اندیش اصفهان تشکیل دهنده گروه نخست هستند که مسابقات دور برگشت این گروه نیز در رشت انجام می‌شود.

محتمل ترین گزینه ها برای دیدارهای مرحله نیمه نهایی جدال ماهان تندیس قم و شهرداری رشت از یک سو و مصاف حفاری خوزستان با فرش آرای مشهد از سوی دیگر و راهیابی تیم های پیروزی به فینال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اکبر سه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴

بابا علی شریفی کجا مربی بود. آخه کی به حرف این گوش میده حاج ناصر دید نمیتونه نونیم بزرگسالان باذیش بده گذاشتش اینجا مربی که یک پولی براش بگیره وگرنه این بچه های قم اصلا مربی نمیخوانن همشون ازلحاظ فنی سرتر از مربیشون هستن

ناصر سه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰

داش اکبر نزن این حرفو !!!!!!!!!!
علی شریفی در حال حاضر یکی از بهترین عقبگیرهای قم هست………
بنظر من حق این جوون خورده شده………
چوب خشک جای این بچه بود با این همه سابقه تو لیگ برتر الان به یه جا میرسید……….

فوتسال فهم سه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹

این امیدا از سه تا تیم دیگه که اومده بالا خیلی کمتر پول خرج کردن.بازیکن ها هم که بیشترین پولشون۳تومن چک بوده برا دوماه بعد.در حالی که تیمی مثل حفاری بیشتر از۱۰میلیون با بازیکن امیدای قرارداد میبندند. در حالی که فنی شون نصف قم نیست.خجالت داره آقا جلالی، یه خورده پول خرج کنید