کد خبر : 7926
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 - 17:11
-

طاهری:تصمیم کشاورز اشتباه نبوده است

طاهری:تصمیم کشاورز اشتباه نبوده است
بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: حضور محمد کشاورز به عنوان سرمربی گیتی‌پسند اتفاق خیلی خوبی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری ا اظهار داشت: محمد کشاورز سرمربی گیتی‌پسند اصفهان شد و به نظرم اتفاق خیلی خوبی است چون هم تجربه ملی زیادی دارد و هم تجربه باشگاهی و هم اینکه در اصفهان خیلی حضور داشته و جو اصفهان را خوب می‌شناسد.

وی ادامه داد: کشاورز این سِمَت را قبول کرده و کار سختی دارد و اگر قسمت شد و در این تیم ماندیم، به کشاورز کمک کنیم. ان‌شالله کشاورز تیم خوب و یکدستی بسازد و نتایجی که از گیتی‌پسند انتظار می‌رود را به دست بیاوریم.

طاهری تاکید کرد: نمی‌شود گفت کشاورز با این سن و سال اشتباه کرده چون تجربه زیادی دارد و آنقدر میدان‌های بزرگ دیده که می‌تواند تصمیم خوبی بگیرد. باید همه دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا گیتی‌پسند را به جایگاهی که استحقاقش را دارد، برسانیم. حتما کشاورز تمام جوانب را در نظر گرفته و این تصمیم را گرفته است.

بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند در مورد مشکلات مالی این باشگاه اظهار داشت: ما مشکل آنچنانی به لحاظ مالی نداریم. به هر حال مشکلات اقتصادی در تمام کشور هست، اما باشگاه ما مشکل مالی چندانی ندارد و دیر و زود داشته، اما سوخت و سوز نداشته و ان‌شالله شرایط بهتر هم می‌شود.

طاهری در پایان در مورد دعواهایی که بر سر انتخاب سرمربی گیتی‌پسند وجود داشت، گفت: من در جریان این مسائل نیستم چون اصفهان نبودم و خبر ندارم. اگر هم اختلافی بوده، الان محمد کشاورز سرمربی تیم است و همه باید حمایت کنند و کمک کنند تا تیم به جایگاه اصلی خودش برسد.

منبع: ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال سه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴

واقعاً که مردی محمد خان طاهری.زنده باد گیتی پسند

حسین سه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸

تو هم هر طرف باد میاد بادش میدی یه دفعه تعریف این مربی یه روز تعریف اون مربی بالاخره دم همه رو میبینی فقط دنبال پولی

txt چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۳:۱۳

Big like