کد خبر : 7896
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 - 11:13
-

نظری: پانزده نفر شبانه روز کار می کنند تا در تیم ملی نباشم!

نظری: پانزده نفر شبانه روز کار می کنند تا در تیم ملی نباشم!
دروازه‌بان تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: تنها تیمی هستیم که تمرینات‌مان را شروع کرده‌ایم و امیدوارم نتیجه بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دروازه‌بان تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: تنها تیمی هستیم که تمرینات‌مان را شروع کرده‌ایم و امیدوارم نتیجه بگیریم.

مصطفی نظری اظهار داشت: در حال حاضر اردوی بسیار خوبی در تهران داریم و تمرینات ما مرتب برگزار می‌شود. قرار بود در کیش اردو بزنیم، اما به خاطر گرمای هوا به کیش نرفتیم. در حال حاضر صبح و عصر تمرین می‌کنیم و امیدوارم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم. الان تنها تیمی که تمرین می‌کند ما هستیم و امیدواریم نتیجه بگیریم.

وی در مورد بازگشتش به لیگ فوتسال ایران گفت: روسیه بهترین لیگ فوتسال دنیا را دارد و دوست داشتم در این کشور بمانم، اما به خاطر شرایط همسرم به ایران برگشتم. در روسیه فاصله شهرها زیاد است و باید خانواده‌ام را خیلی تنها می‌گذاشتم و به همین دلیل تصمیم به بازگشت گرفتم. تاسیسات‌دریایی پیشنهاد خوبی به من داد و برگشتم. در این تیم محیط و امکانات خوبی فراهم شده و بازیکنان قدیمی دور هم جمع شده‌اند تا تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

وی در مورد امکان قهرمانی تیمش در فصل جدید گفت: هدف باشگاه این است که امسال جزو ۴ تیم باشیم، اما وقتی تمرینات تیم شروع شد، دیدم پتانسیل بالایی داریم و امیدوارم در بالاترین سطح قرار بگیریم. ما همیشه دنبال قهرمانی بوده‌ایم و امسال هم می‌خواهیم قهرمان شویم. البته رقیبان خیلی خوبی داریم و تیم‌هایی مثل گیتی‌پسند، ماهان تندیس‌قم، منصوری قرچک و دبیری‌تبریز مدعیان اصلی هستند و ما هم مثل آنها شانس قهرمانی داریم.

نظری در مورد بازگشتش به تیم ملی گفت: مگر می‌شود به تیم ملی فکر نکنم، اما متاسفانه شرایط مساعدی برای بازگشت من به تیم ملی نیست. من همیشه سرباز تیم ملی بوده و هستم، اما یک عزم راسخی هست که من و چند نفر دیگر به تیم ملی نیاییم. حدود ۱۵ نفر شبانه‌روز کار می‌کنند و دنبال این هستند که ما در تیم ملی نباشیم، اما آنها جلوی مردم ایستاده‌اند چون تیم ملی نتیجه نمی‌گیرد. البته انگیزه زیادی دارم و امسال یک جور کار می‌کنم که دیگر حرف و حدیثی نباشد و نتوانند من را دعوت نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

چندین تیم دیگر هم تمریناتشون شروع شده!
با اون همه شر و سر کشی که داکشتی و داری شما هم زن ذلیل شدی!
بخاطر سالهای قبل و بازیهات نه اخلاقت ممنون ولی بخاطر سلامتی خودتون لطفا زیاد فشار نیار چون مصدومیت شما طوری نیست که مرتب روی زانو فشار بیاری و روی حرکاتی خاص خیلی اذیت میکنه و خوب هم نمیشه

نام ... سه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

مسئول سایت مطالبی را که در مورددیگران بود سریع گذاشتی ولی مطلب راجع به این دوستتان را حذف میکنید!
کجاش توهین بود ویا کجاش غیر واقعی بود که نگذاشتی?
اصل صداقت و بیطرفی را هیچ وقت فراموش نکن!
این مطلب را خودت بخون و لازم نیست تو سایت بذاری و حذفش کن

نام ... چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰

آقای نظری میشه اسامی این ۱۵ نفر بیکار که دنبال کار شما هستند را اعلام بفرمائید تا بقیه هم آنها بشناسند?