کد خبر : 7913
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 - 14:24
-

کشاورز: بعد از جام جهانی خداحافظی می کنم/انتقاد سازنده را به جان می خرم/تمام بازیکنان فصل قبل را می خواهم!

کشاورز: بعد از جام جهانی خداحافظی می کنم/انتقاد سازنده را به جان می خرم/تمام بازیکنان فصل قبل را می خواهم!
کاپیتان تیم ملی که به تازگی وارد دنیای مربی گری شده در واکنش به شایعات خداحافظی اش گفت آویختن کفش هایش را به بعد از جام جهانی 2016 موکول کرده است.

محمد کشاورز در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، ابتدا درباره یادداشت امروز پایگاه خبری و همچنین انتقاد اهالی فوتسال به انتخاب شدنش به عنوان سرمربی گیتی پسند گفت: در کل از انتقاد ناراحت نمی شوم اما به شرطی که انتقاد سازنده باشد. به هر حال هر کسی نظر خودش را می گوید و پایگاه خبری فوتسال هم سیاست و خط فکری خودش را دارد. همچنین نظر مربیان هم برایم قابل احترام است اما خودم معتقدم بهترین تصمیم را گرفته ام و مطمئن باشید بیشترین تلاشم را برای موفقیت گیتی پسند انجام خواهم داد. در این مسیر هم هر انتقاد دلسوزانه، حرفه ای و سازنده باشد را به جان می خرم.

وی همچنین درباره بازیکنان مورد نظرش توضیح داد: ما لیست مازادی نداریم. به باشگاه اعلام کرده ام تمام بازیکنان پارسال را می خواهم. حال ماندن یا رفتنشان منوط به توافق مالی با باشگاه است. تا امروز مهدی جاوید، احمد اسماعیل پور، طه مرتضوی، سپهر محمدی، فرشاد شارقی و سعید تقی زاده با باشگاه تمدید کرده اند و به احتمال زیاد محمد طاهری هم امروز تمدید می کند. بنابراین دوست ندارم کسی جدا شود و به نظر من همه بازیکنان خوبند.

سرمربی-بازیکن گیتی پسند همچنین با بیان اینکه کارش را از امروز با قدرت شروع کرد، افزود: نخستین جلسه تمرین را با انرژی زیاد برگزار کردیم و خودم هم پا به پای بقیه تمرین کردم. خدا را شکر همه چیز خوب پیش می رود و تنها نگرانی من از وقت است. به هر حال ما دیر شروع کردیم و زمان زیادی را از دست دادیم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا ورودش به دنیای مربی گری به این معنی است که سال های آخر بازیگری اش را سپری می کند، تاکید کرد: خیر اینطور نیست و فکر می کنم هنوز بتوانم سه-چهار سال دیگر بازی کنم. بنابراین تا بعد از جام جهانی ۲۰۱۶ به خداحافظی فکر نخواهم کرد.

کشاورز درباره حضور دوباره اش در تیم ملی نیز به fut5al گفت: خدا را شکر مصدومیتم کامل برطرف شده و آماده خدمت به تیم ملی هم هستم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

ااااا….

ناشناس سه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

دورود بر شما مربی انتقاد پذیر و مودب

سید علی سه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

آفرین بر داش ممد کشاورز که هم اخلاق را رعایت میکنه هم مدیریتش الگوو

نام ... سه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷

ممدجان انشاالله که موفق باشی هوای بچه‌های اصفهان را هم داشته باش

نام ... چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

واقعا بهترین تصمیم را گرفته!
بنظر شما آیا یکشبه پیمودن ره صد ساله خوب نیست!
من هم بودم و چنین پیشنهادی بهم میشد که بدون طی کردن کلاسهای مربیگری و با در اختیار داشتن بازیکنان خوب و ملی پوش و بودن پول و امکانات خوب و پیدا کردن رزومه مربیگری آن هم در یکی از بهترین تیمهای آسیا مربی بشم با سر قبول میکردم !
مگه دیوانه ام که چنین موقعیت عالی را رد کنم حالا نتیجه هرچی میخواهد بشود!

نام ... چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸

بیچاره نمیدونم علیرغم اینکه باشگاه گیتی میگه ازش حمایت میکنه ولی پشت پرده هنوز دارن پروسه انتخاب مربی را ادامه میدن!
فعلا باید با یکی تمرینات را شروع میکردن تا از خیلی اعتراضها کم بشه و سر موقع مربی اصلی را بیارن!
مثل سال قبل که الکی محمدی را گذاشتن مربی زمزم تا چندتا باخت بده بعد حسین افضلی که داشت سوخت میشد و فراموش شده بود بیارن!
بالاخره مردم شب که میرسن خونه میخواهند آرامش داشته باشند نه اینکه مرتب حرف بشنوند!