کد خبر : 7917
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 8:01
دسته‌بندی نشده
-

احسانی:۵ مدرس بین المللی فوتسال داریم

احسانی:۵ مدرس بین المللی فوتسال داریم
رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا در همه سطوح و بخشها همچون بدنسازی و دروازه بانی و دیگر زمینه ها از مدرسان خوبی برخوردار است .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا در همه سطوح و بخشها همچون بدنسازی و دروازه بانی و دیگر زمینه ها از مدرسان خوبی برخوردار است و از نظر تعداد مدرسان فوتبال در رتبه نخست آسیا قرار دارد و بسیاری از مدرسان ایرانی برای تدریس به کشورهای مختلف اعزام می شوند.

وی گفت: ایران ۶ مدرس فوتبال، دو مدرس فوتبال زنان ، پنج مدرس فوتسال مردان و یک مدرس فوتسال زنان ، سه مدرس بدنسازی، دو مدرس دروازه بانی و یک مدرس فوتبال ساحلی دارد که در سطح بین المللی تدریس می کنند.

احسانی یادآور شد که در ایران ۲۵ هزار مربی کارت دار وجود دارد و ۱۲۰۰ نفر از مربیان حرفه ای هستند ولی باید گفت ضعف هایی نیز وجود دارد که از آن جمله می توان به ضعف سخت افزاری و همچنین ضعف مدیریتی اشاره کرد ، با این حال از نظر مربیگری و بازیکن جزو بهترین های آسیا هستیم.

احسانی ، ارتقای برنامه ها در استانها، برنامه ریزی برای مدیران فوتبال به خصوص مدیران باشگاهها ، ارایه برنامه های توجیهی اختصاصی برای دروازه بانی و بدنسازی و استفاده از مدرسان کشورهای اروپایی را ازجمله رویکردها و طرحهای کمیته آموزش فدراسیون فوتبال اعلام کرد .

به گفته وی اساس برنامه های کمیته آموزش در تمرکززدایی و واگذاری اختیارات به استانهاست .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷

آقای دکتر لطفا جلوی قبولی الکی یکسری از افراد را که چون بازیکن خوبی بوده اند یا سفارش شده اند یا منسبی و مقامی دارند ولی واقعا شایسته مربیگری نیستند را از سوی مدرسین عزیزتان در کلاسهای مربیگری در سطوح مختلف بگیرید تا فوتبال و فوتسال این مملکت پیشرفت کند نه اینکه تازه اغلب همین افراد برای کلاسهای بالاتر هم توصیه میشوند و بدون گذشت مدت قانونی از کلاس قبلی در دوره بعدی هم حضور دارند!
آیا در لیگ انگلیس که حضور داشتید و یا کره و ژاپن هم مثل ایران عمل میکنند که پیشرفت کرده اند?

نام ... پنجشنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲

میگن فاصله حضور در کلاس دوره مربیگری درجه بعد باید ۲ سال از کلاس قبلی گذشته باشه ولی توی اصفهان در یکسال افرادی که اسمی داشتند و یا نفوذ توانستند ۲ و حتی ۳ کلاس بروند!!
واسه همینه اصفهان توی همه چیز پیشتازه و در بسیاری موارد بخصوص ورزش در حرکت به سوی نابودی هم پیشتازه!!