کد خبر : 7932
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 13:12
-

شرط افتخاری برای دعوت نظری به تیم ملی

شرط افتخاری برای دعوت نظری به تیم ملی
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال شرط بازگشت مصطفی نظری به تیم ملی فوتسال را اعلام کرد و قول داد در صورتی که نظری این شرط را دار باشد به تیم ملی دعوت شود.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید رضا افتخاری درباره صحبت‌های مصطفی نظری دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال که گفته بود ۱۵ نفر شبانه روز کار می‌کنند تا به تیم ملی دعوت نشوم، اظهار کرد: هیچ کس دنبال کار نظری نیست. اینها حرف‌های خود نظری نیست و دیگران آنها را در می‌آورند! این صحبت‌ها را به نظری گرفته‌اند و او هم باورش شده است.

وی افزود: اجازه بدهید لیگ برتر فوتسال شروع شود. اگر نظری در این مسابقات آماده باشد قول می‌دهم ایشان به تیم ملی دعوت شود.

رئیس کمیته فوتسال همچنین در خصوص ارزیابی‌اش از فصل آینده لیگ برتر خاطرنشان کرد: به نظرم تغییراتی که در فوتسال رخ داده، به نفع لیگ است. به نظرم تغییرات تیم‌ها و قوی شدن آنها به رشد لیگ کمک می‌کند. شما نگاه کنید علاوه بر دبیری، تیم تاسیسات هم امسال با قدرت در لیگ ظاهر خواهد شد. همچنین گیتی پسند اصفهان، حفاری اهواز و فرش آرا هم همینطور. جابجایی بازیکنان و مربیان قطعا کیفیت لیگ را بالاتر خواهد برد.

افتخاری در ادامه با اشاره به مرخصی خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: وی قبل از شروع لیگ به ایران باز خواهد گشت. البته از خسوس خواستیم تا با مسئولان فوتسال اسپانیا صحبت کند. ما دنبال بازی با اسپانیا هستیم چون از بس به تیم‌های آسیایی گل زده‌ایم خسته شده‌ایم! اگر شرایط فراهم شد و اسپانیا پیشنهاد ما را قبول کرد در دهه فجر در ایران یا اسپانیا با تیم فوتسال این کشور بازی خواهیم کرد.

وی در خصوص دیدار تدارکاتی ایران با کرواسی هم گفت: من از عباس ترابیان خواستم با مسئولان فوتسال این کشور رایزنی کند و تاریخ جدیدی را به این کشور اعلام کند. هدف ما این است تا در روزهایی بین ۱۳ تا ۱۸ آذرماه با کرواسی بازی کنیم. در این مقطع زمانی بازی‌های جام حذفی در برنامه دیده شده بود که می‌توانیم این بازی‌ها را عقب‌تر بیندازیم.

رئیس کمیته فوتسال در پایان با بیان اینکه دیدار تیم ملی فوتسال امید با تیم دبیری تبریز پابرجاست، تاکید کرد: قرار شده همان تیمی که به تورنمنت چین اعزام شد، اینبار با ۱۶ بازیکن به تبریز برود. این تیم چهارشنبه هفته بعد به تبریز سفر کرده و روز جمعه دیداری با دبیری برگزار می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

یعنی اینکه آقای پروفسور خسوس کشک! شما بازیکنان را دعوت میکنید!
آقای افتخاری شما خیلی آدم خوب و ساده ای هستید هرچند زیاد فوتسالی نیستید و متاسفانه خیلی گرگهای فوتسال را آدم خوب میبینید
شما که اینقدر بازیها و بازیکنان را خوب در نظر می‌گیرید و در بسیاری بازیها هم در سالن حضور دارید به مسائل دیگر در همان سالنها دقت بیشتری داشته باشید و انواع تبانی و ناداوری و حاشیهای رکیک و دسته جمعی طرفداران تیمها و وضعیت نور ‘کفپوش’سرمایش و گرمایش سالنها’اندازه سالن ساری’چگونگی استفاده از بلندگو در سالن ‘وضعیت رختکن سالنها وحتی سرویس بهداشتی سالنها و رختکنها ووووو هم توجه داشته باشید!
توجه داشته باشید چه افرادی و چگونه مربی تیمها میشوند و حتی بدون مدرک با عنوان دیگری از کمیته فوتسال شما کارت مربیگری میگیرند!برای تیم ملی هم کمک مربی واقعی بگذارید نه بله قربانگوباشد و دائم آمار بازیکنان و تیمها رادر لیگ به تیمهایی بدهد !
کمی از مشکلات اصلی که کارلوس کروش برای فوتبال بیان کرد را در فوتسال حل کنید
اون‌موقع از توی لیگ نظری ها و بازیکنان خوب زیادی بیرون میایند

نام ... پنجشنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۱۶

چقدرفوتسال بدبخت شوده.
این افتخاری کوجایی فوتسال بود یدفعه پیداش شود

علي پنجشنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۷:۳۲

آقا واقعا مشکلات واقعی فوتسال را بیان کردی با تشکر