کد خبر : 7930
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 11:49
-

شمس: امیدوارم کشاورز هم مثل شمسایی موفق باشد

شمس: امیدوارم کشاورز هم مثل شمسایی موفق باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس در مورد شکست تیمش در بازی دوستانه اخیر برابر شهرداری ساوه اظهار داشت:‌ ما پنج بر چهار باختیم. در نیمه اول غافلگیر شدیم و چهار بر یک عقب افتادیم اما در تایم دوم کمی جبران کرده و نتیجه را پنج بر چهار کردیم. وی در پاسخ به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس در مورد شکست تیمش در بازی دوستانه اخیر برابر شهرداری ساوه اظهار داشت:‌ ما پنج بر چهار باختیم. در نیمه اول غافلگیر شدیم و چهار بر یک عقب افتادیم اما در تایم دوم کمی جبران کرده و نتیجه را پنج بر چهار کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که این شکست در آستانه جام باشگاه‌های آسیا نگران کننده نیست، گفت: نه به هیچ‌وجه. مسابقه تدارکاتی برای همین است دیگر. قرار است با برگزاری چنین بازی‌هایی، مشکلات تیم را برطرف کنیم. بازی دوم ما ساعت ۱۴ فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم ایرادات بازی اول را از بین ببریم.

سرمربی سابق تیم ملی در مورد یار کمکی دبیری در جام باشگاه‌ها تصریح کرد: انگار ما ایرانی نیستیم که کمک‌مان نمی‌کنند. بعد از همه صحبت‌هایی که انجام شد و مذاکراتی که با ماهان تندیس داشتیم و علیرغم قول‌های اولیه، آنها از دادن وفایی و عروجی به ما خودداری کردند و تنها یار کمکی ما عزتی است که کارش دارد درست می‌شود و با همین یک بازیکن کمکی به چین اعزام می‌شویم.

در شرایطی که خیلی از اهالی فوتسال نسبت به پذیرش پست سرمربیگری گیتی‌پسند از سوی محمد کشاورز، انتقاد کرده‌اند، شمس این را یک حرکت خوب دانست و ادامه داد: کشاورز قدرت رهبری یک تیم را دارد و می‌تواند مربی موفقی باشد. امسال می‌تواند تجربه خوبی برای او باشد و امیدوارم که مانند وحید شمسایی که در این زمینه موفق عمل کرد،‌ او هم به زودی به یک مربی خوب تبدیل شود. من برخلاف آنهایی که این کار را اشتباه می‌دانند،‌ فکر می‌کنم محمد موفق شود چون هم از نظر اخلاقی بچه خوبی است و هم فنی و هم اینکه قدرت بیان خوبی دارد. او همه فاکتورها را برای تبدیل شدن به یک مربی بزرگ دارد. فقط باید حتما در دوره‌های مربیگری شرکت کند.
منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲

استاد شمس جمله آخر را خوب اومدی!
بابا بقیه هم میگن اول تشریف ببرن کلاس مربیگری و کمی کار مربیگری انجام دهند بعد تشریف بیارن لیگ برتر!
تازه خیلی فاکتورهای پشت پرده هم دارن که میتونه به موفقیت ایشون کمک کنه!!

حمید چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

خیلی زشته خواهشن آقای شمس شما صحبت نکن چون همه شما رو میشناسن پس لطفا نظر ندهید چون همه شما از یه کرباسه میدونه باید چیکار کنه چون از شما یاد گرفته کارهای پشت پرده رو چون اونم با شما تو خیلی کارها شریک بوده