کد خبر : 7941
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 16:15
-

مرتضایی: حسن‌زاده آلترناتیو من نیست، نتوانم خودم می‌روم

مرتضایی: حسن‌زاده آلترناتیو من نیست، نتوانم خودم می‌روم
سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد با دفاع از انتخاب حسن زاده سرمربی موفق فصل قبل قمی ها به عنوان دستیارش معتقد است برای خود آلترناتیوی ایجاد نکرده است.

مجید مرتضایی در گفتگویی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص نقل و انتقالات و آخرین تغییرات به وجود آمده در تیمش نکاتی را گفت که خواندنش خالی از لطف نیست. متن این مصاحبه را در ذیل می خوانید:

آقای مرتضایی! شرایط فرش آرا را در نقل ‌و ‌انتقالات چطور می بینید؟

اصلا وارد مباحث مالی و نحوه بستن قرارداد بازیکنان و کادر فنی نمی شوم، تنها کاری که کردم این بود که بر اساس توانایی‌های بازیکنان، لیست دمورد نظرم را به مدیریت باشگاه دادم و آن‌ها هم تمام تلاش خود را برای جذب بازیکنان مورد نظر من کردند. البته که اگر علی صمیمی را می‌توانستیم به خدمت بگیریم واقعا شرایط فرق می‌کرد ما به هر حال امروز باید بر اساس داشته‌ها برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.

با توجه به عدم موفقیت فرش‌آرا در جذب صمیمی، تکلیف دروازه تیم چه می‌شود؟

با منتفی شدن جذب صمیمی تصمیم بر این شد که از عظیمی، دروازه‌بان فصل گذشته خود به عنوان دروازه‌بان اول استفاده کنیم، به هر حال این بازیکن نیز ساکن مشهد است و جزو خانواده فرش‌آراست، موضوعی که الان مهم است جذب یک دروازه‌بان دوم خوب است.

از دیگر تغییرات مهم فرش آرا، اضافه شدن حسن‌زاده و رفتن شفیعی و معصومیان بود…

باید تاکید کنم که با هیچ‌کدام از عزیزانی که دیگر با ما نیستند، مشکلی نداشته و نداریم، شفیعی و معصومیان در زمان بازی، بازیکن خودم بودند. هر دوی آنها مدرک مربی‌گری خود را از کلاسی گرفتند که من مدرسش بودم. امروز هم با وجود قطع همکاری به هیچ‌وجه رابطه ما با این عزیزان کم‌رنگ نشده و مشکل فنی نبوده است. سابقه کار من با سید احمد شفیعی به ۱۵ سال قبل میرسد  ما در زمین فوتبال هم بازی بودم بعد من مربی شدم و او در فوتبال و سپس فوتسال کاپیتان تیم من بودم خودم او را در فرش آرا به عنوان مربی مطرح نمودم و خوشحالم که او به اندازه ای خوب عمل کرده که بلافاصله توسط باشگاه فردوسی جذب شده است.در ارتباط با آقای معصومیان نیز ایشان بالغ بر ۶ سال با من چه در زمینه بازی و چه در زمینه مربیگری کارکرده به هر حال از بهترین خاطرات من کار با این عزیزان بود.

نگران نیستید حسن‌زاده آلترناتیو شما در آینده شود؟

در ابتدا باید عرض کنم که پیشنهاد به کار گیری آقای حسن زاده از جانب خودم بود او سه سال پیش در همین تیم فرش آرا زیر نظر من کار می کرد البته در همان زمان نیز در خیلی از مسابقات به دلیل تجربه بالایش با او  مشورت می کردم. ببینید به هر حال واقعیتی که وجود دارد این است که مدیرعامل این باشگاه، پدرم است و با توجه به رابطه بسیار خوبی که باپدرم دارم تنها عاملی که احیانا باعث جدایی من از فرش آرا خواهد بود خودم هستم، نه شخص دیگری! شاید روزی خودم به مسئولان تیم اعلام کنم که توانایی هدایت تیم را ندارم و در آن‌صورت از تیم جدا شوم. آن موقع است که مسئولان تیم تصمیم می‎‌گیرند که تیم را پس از من به چه کسی بسپارند.

هدف تیم فوتسال فرش‌آرا در لیگ امسال چیست؟

امیدوارم که بتوانیم بین ۵تیم برتر مسابقات باشیم، شاید در صحبت با بازیکنان توقع بیشتری هم داشته‌باشیم اما هدفگذاری ما حضور در میان ۵تیم برتر لیگ برتر فوتسال است.

در بحث تجربه، آیا فرش‌آرا با جدا شدن بازیکنانی مثل رییسی، لطیفی، حاجتی و .عباسیان .. به مشکل نمی‌خورد؟

باید توجه داشته ‌باشید که چه بازیکنانی جایگزین این بازیکنان شدند. در سال گذشته در پست فلنک راست ما ۷بازیکن خوب داشتیم، این مشکل در فلنک چپ کمتر احساس می‌شد و ترافیک کمتری داشتیم، می‌دانید که بازیکن خوب وقتی کم بازی کند روحیه‌اش تنزل پیدا می‌کند و بازی‌اش طبیعتا افت می‌کند. ما در این پست بهادری- اسعدی- حاجتی- رییسی- بنی اسدی و هادی احمدی را داشتیم. دلیل اصلی جدایی خیلی از این بازیکنان همین موضوع بود، اما در بحث بار تجربی، با بازیکنانی که جذب کردیم خوشبختانه توانستیم این مشکل را حل کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فرشاد پنجشنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

باسلام
ممنون از آقای مرتضایی بابت صداقت در گفتارشون . قابلیت خودتون رو به تمام مشهدی ها نشون دادید. اون از نتایج تیم امید در ماه مبارک رمضان که در حضور مربیان و بازیکنان بزرگ لیگ برتری و مشهدی قهرمانی رو بدست آوردید و این از نتایج درخشان فرش آرا در لیگ برتر امیدهای کشور که منجر به صعود فرش آرا به جمع ۴ تیم امید کشور شد. امیدواریم امسال در کنار آقای حسن زاده تیم فرش آرا به بالاترین مقام خود در چند سال اخیر برسد. یاعلی

نام ... شنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

شخصیت بالا جدولی نداره تیم مشهد
چون تیم ۱دلی نداره
بازیکناش فقط به فکر خودشونن جدای از تیم
اخرش همون ششم اونم بخاطر اینکه تیم های دیگه از اینا بدترن

نام ... شنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹

برتری آقای مجید مرتضایی چه در زمینه مربیگری فوتبال، فوتسال وچه در زمینه مدرسی دراین رشته ها برکسی پوشیده نیست، وایشان قابلیتهای خود را درزمینه های مختلف نشان دادن، مشکل ما مشهدی اینه که هیچکس رو بهتر وبرتراز خودمون نمی توانیم ببینیم وبه جای کمک کردن ویاری رساندن به تیمهای شهرمان فقط به فکر زیر آب زدن وخراب کردن یکدیگر هستیم،تازمانیکه مامشهدی ها نتوانیم به حسادتها وضعفهای خودمون غلبه کنیم،هیچ پیشرفتی درفوتبال وفوتسال این شهر نخواهیم دید.
باآرزوی موفققیت برای جناب مرتضایی مربی جوان وباتجربه تیم فرش آرا