کد خبر : 7931
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 11:56
-

نبرد دبیری با تیم ملی با مسئولیت افتخاری!

نبرد دبیری با تیم ملی با مسئولیت افتخاری!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران برابر تیم دبیری تبریز با وجود سفر “خسوس کاندلاس” به اسپانیا برگزار خواهد شد. قرار بود تیم فوتسال دبیری تبریز که خود را برای مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند روز جمعه هفته آینده در تبریز و در دیداری تدارکاتی به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران برابر تیم دبیری تبریز با وجود سفر “خسوس کاندلاس” به اسپانیا برگزار خواهد شد.
قرار بود تیم فوتسال دبیری تبریز که خود را برای مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند روز جمعه هفته آینده در تبریز و در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی ایران برود. با این حال خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی روز گذشته به کشورش بازگشت تا برگزاری این بازی در وضعیت نامشخصی قرار بگیرد.

سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در این خصوص گفت: با وجود سفر خسوس به کشورش، دستیاران وی تیم امید ایران را به تبریز برده و با دبیری بازی خواهند کرد. ما همان تیمی را به تبریز می‌بریم که در تورنمنت چین به میدان رفت. البته محمد هاشم زاده (مربی تیم ملی) یک مقدار نگران نتیجه بازی بود که به او گفتم اصلا نگران نتیجه نباش چون تنها چیزی که برای ما مهم نیست، نتیجه بازی است. من خودم مسئولیت باخت تیم ملی را قبول می‌کنم!

افتخاری تاکید کرد: از هاشم زاده خواستم در صورت نیاز با خسوس تماس بگیرد و برنامه‌های مورد نیاز را دریافت کند.

طبق برنامه، تیم فوتسال امید ایران روز چهارشنبه هفته بعد عازم تبریز می‌شود و خود را برای بازی با دبیری آماده خواهد کرد. قرار بود کادر فنی تیم ملی ۱۴ بازیکن را با خود به تبریز ببرد که با درخواست هاشم زاده و به خاطر احتیاط بیشتر، تیم با ۱۶ بازیکن عازم تبریز می‌شود.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.