کد خبر : 7978
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1393 - 12:43
-

تبانی فوتسال در مناظره فوتبال!

تبانی فوتسال در مناظره فوتبال!
در بخشی از مناظره تلویزیونی شبکه یک سیما با موضوع بررسی مسائل فوتبال ایران ، سرمربی اسبق تیم ملی اشاره ای به تبانی در فوتسال داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مناظره تلویزیونی شبکه یک سیما با موضوع بررسی مسائل فوتبال ایران با حضور محمد مایلی‌کهن، خداداد عزیزی، مجید جلالی، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی عضو فراکسیون ورزش مجلس و هوشنگ نصیرزاده دیروز برگزار شد.
در بخشی از این مناظره محمد مایلی کهن اشاره ای به تبانی در فوتسال داشت.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان یادآور شد: مشکل فوتبال ما این است که رئیس فدراسیون آنها وقتی تبانی دو تیم مسجل شده عنوان می‌کند به دلیل اینکه فلان تیم در بخشی هزینه و سرمایه گذاری کرده از این موضوع گذشت می‌کنیم. چنین چیزی در هیچ کجای دنیا دیده نمی‌شود و حتی آنها اسطوره‌های خود مانند مالدینی را به دلیل فرار از مالیات دستبند می‌زنند یا در فوتسال می‌گویند تیمی با تبانی قهرمان شده اما چون فرصت نداشتیم آن تیم را به آسیا بفرستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ابوالفضل قاجار شنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴

تبانی تبانی فوتسال اصفهانی…

رسول شنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱

تو که خودت پول گیتی ها تو زندگیته چرا نظر میزاری قاجار حالا اگه بچه های دیگه قرچک بگند حق دارند ولی تو که ۵ میلیونا گرفتی دیگه چرا میدونی که یه سگ هم پاچه اربابشا نمیگیره

نام ... شنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵

آقای مایلی کهن این یکی از دستشون در رفت و عمومی شد و مجبور شدن اعلام کنند!
بخدا نمیدونی توی فوتسال چه خبره!

اکبر شنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸

با تیم تبانی کارکه کاری نکردند !! تازه عوامل اصلی تبانی هم راست راست میگردنند و برای همه خط ونشون هم میکشند معلوم که وضع فوتسال اینه دیگه!!