کد خبر : 8068
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1393 - 16:25
-

تیم ملی صبح چهارشنبه وارد تبریز می شود

تیم ملی صبح چهارشنبه وارد تبریز می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درحالیکه خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال عازم اسپانیا شده، شاگردانش ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد. این تیم در روز ورود به تبریز یک جلسه تمرین انجام خواهد داد و ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۳ مرداد به مصاف شاگردان حسین شمس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درحالیکه خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال عازم اسپانیا شده، شاگردانش ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد.

این تیم در روز ورود به تبریز یک جلسه تمرین انجام خواهد داد و ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۳ مرداد به مصاف شاگردان حسین شمس خواهد رفت.

همانطور که قبلا اعلام شده، تیم ملی با بازیکنان امید راهی تبریز می‌شود، البته قدرت بهادری بازیکن بزرگسال هم این تیم را همراهی می‌کند.

لیست تیم ملی برای این سفر ۱۶ نفره است که البته محمد شجری و محمدرضا سنگ‌سفیدی مصدوم هستند و هنوز وضعیت آنها برای همراهی تیم ملی مشخص نشده است.

مهدی مصطفایی، سعید افشار، قاسم عروجی، سعید عباسی، علیرضا وفایی، میثم خیام، قدرت بهادری، علی عابدی، کرد مشهدی و اولادقبا از جمله بازیکنانی هستند که حضورشان در این بازی قطعی شده است.

این مسابقه به یاد مرحوم معدنی مربی تیم ملی والیبال و به منظور کسب آمادگی تیم دبیری برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.