کد خبر : 8101
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 - 13:04
-

خبیری ؛گزینه سرمربیگری میثاق

خبیری ؛گزینه سرمربیگری میثاق
حسین خبیری گفت: قبل از اینکه به من پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه ارائه شود، از برادرم خواسته بودند سرمربی این تیم شود.

مدیر پیشین فوتسال پرسپولیس گفت: برای حضورم در باشگاه میثاق صحبت‌هایی شده، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

حسین خبیری ضمن بیان این مطلب افزود: سهراب خلیلی مالک باشگاه میثاق از من خواست به باشگاه کمک کنم، من هم قبول کردم. با این حال هیات مدیره باشگاه باید در خصوص مدیرعاملی بنده تصمیم بگیرد.

وی در مورد سرمربیگری برادر خود در تیم فوتسال میثاق خاطرنشان کرد: قبل از اینکه به من پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه ارائه شود، از برادرم خواسته بودند سرمربی این تیم شود. از این رو احتمالا وی در کادر فنی تیم میثاق برای فصل بعد حضور خواهد داشت.

خبیری با بیان اینکه از سوی باشگاه منصوری‌قرچک نیز پیشنهادی دریافت کرده بود، افزود: این پیشنهاد به من شد، اما به خاطر برخی مسائل شخصی نتوانستم در خدمت این تیم باشم.
منبع:ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 19 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴

اقای سهراب خلیلی عزیز واقعا از این انتخاب شما شوکه شدم. فکر نمیکردم این تصمیم رو بکیرید دوباره داری بر میکردی به رده سیزدهم جدول و تلاش برای نرفتن به لیک١

نام ... سه شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱

این جوری که معلومه خوراکچی امسال بدون تیمه!!!

فوتسالی سه شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

شک ندارم استاد خبیری موفق میشود چون پاک و صادق و فنی هستند و در فصل قبل با تیم بدون مهره هلال احمر نتایج خوب ودرخشانی گرفت و انشاالله با تیم میثاق نتایج عالی خواهد گرفت چون مربی فنی و به روزی هستند به مدیران میثاق نسبت به این انتخاب تبریک میگویم

علیرضا سه شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲

به نظر من با میدان دادن به این مربیان جوان آینده فوتسال ایران تضمین خواهد شد به خصوص اینکه آقای خبیری از دانش فنی و علم روز فوتسال آگاه است امیدوارم با انتخاب آقای خبیری و امثال ایشان فوتسال کشور در جاده موفقیت و پیشرفت قرار بگیرد.

علیزاده سه شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹

با توجه به نتایج خوبی که آقای خبیری در فصول گذشته با تیم های مختلف و به خصوص با تیم هلال احمر در فصل گذشته گرفت و نظم و انضباط تیمی که بر تیم حاکم کرده بود و همچنین اینکه ایشان از مربیان آینده دار کشور می باشد امیدوارم با این انتخاب ایشان در دوره جدید لیگ ، شاهد موفقیت تیم میثاق باشیم .

بي طرف سه شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶

آقای خبیری بسیار مربی کار بلدی هستند و تیم کم مهره هلال احمر بسیار خوب بازی می کرد ، به این انتخاب شایسته تبریک می گم و تا اونجا که می شناسمشون مطمئنم امسال میثاق تهران فقط به قهرمانی فکر می کنه

ایرانی سه شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸

سلام.آقای خبیری سال قبل با نتایج خوبش که با هلال احمر گرفت لیاقت خودشو ثابت کرد.این نشون میده اعتماد کردن به نیروهای جوون نتیجه مثبت داره و برای آینده فوتسال هم میتونه سرمایه خوبی باشه.مطمئنا مسئولان میثاق هم از این انتخاب پشیمون نمیشن

امیر سه شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹

عیب نداره بالاخره واسه محمود خوراکچی هم ی تیم پیدا میشه.دنیا که به آخر نرسیده

ناشناس سه شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹

افرین بر شما أصلا مشخص نیست که تمام کامنت ها رو یک نفر کذاشته

بهمن گ سه شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰

با سلام . ما تبریزیها اول فصل فکر نمیکردیم که این تیم هلال احمر با بازیکنان کم تجربه وجوان آخر فصل به این جایگاه برسه وخیلی خوشحلیم علاوه بر دبیری که قهرمان شد هلال احمر و شهرداری هم خیلی خوب بودند . باتوجه به اندوخته هاشون و هزینه هاشون و موفقیت این تیمها برمیگرده به درایت مربیانی مثل محسن خبیری . امیدوارم ایشان هر جا که هستند موفق باشند

ناشناس سه شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲

افرین بر شما أصلا مشخص نیست که تمام کامنت ها رو یک نفر کذاشته علیرضا و علیزاده و بی طرف و ایرانی همشون یک نفر هست

رضا ح سه شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶

سلام با توجه به شناخت اینجانب از سابقه و کارنامه فنی آقای محسن خبیری در زمینه سر مربیگری تیم فوتسال انتصابی شایسته و بجا می باشد و امیدوارم تیم میثاق همیشه در صدر جدول قرار گیرد.

رضا شجاعی سه شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷

با سلام.بنظرم انتخاب اقای خبیری خوبه اما باید اختیار تام داشته باشه و در کارش دخالت نشه.بار فنی اقای خبیری بالاس.بهترین کمک به تیم میثاق حمایت از سر مربی هستش.

نام ... سه شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱

Aghaye sohrabe khalili hargez Chenin eshtebahi ro nemikone

mmg چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲:۲۸

این اقای خوراکچی بود که میثاق رو میثاق کرد وگرنه الان میثاق باید تو لیگ ۲ برای ماندن میجنگید
بدون سرمایه بدوتون امکانات واقعا شاهکار کرد
مجید رییسی دوباره تو میثاق به اوج رسید
امیدوارم میثاق امسال موفق بشه چون بچه های پاک و بامرامی داره اما این آقایی که با نام های مختلف کامنت گذاشته بعد گذشت ۵_۶ هفته میفهمه که میثاق تو بحران بدی گیر کرده میثاق با میثاق خوراکچی شد !!!!!!!!!!

capitan mohammad saghafi چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۸:۳۶

با سلام و احترام خدمت دوستان عزیزم
بنظر می رسد تیم میثاق با انتخاب استاد خبیری در پی قهرمانی و رتبه تک رقمی می باشد البته مدیران باشگاه باید حمایت همه جانبه ای از ایشان داشته باشند

ناصر طحان چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

جناب آقای خبیری مربی صادق وتوانمند کشورمان. انتخاب جنابعالی را بعنوان سر مربیگری تیم میثاق تهران تبریک عرض می کنم وامیدوارم که اینشالا باکمک مدیران ومسئولین باشگاه میثاق فصلی پراز موفقیت وپیروزی راپشت سر بگذارید ودل ما که همیشه باشماست را شاد کنید.

علی خادمی چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸

انتخاب محسن خبیری می تونه به تیم میثاق کمک کنه . آقای خوراکچی هم زحمت کشیدند اما همیشه همینطوری بوده در نهایت یکی از یک تیم جدا میشه و کس دیگه جایگزین میشه . آقای خبیری علم روز و اطلاعات فنی رو دارند . امیدوارم تیم میثاق قهرمان بشه و محسن خبیری هم به آنچه استحقاق داره برسه .

حامد از تبریز چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

اگر سال قبل آقای خبیری بد شانسی نمیاورد حتما جزوه ۳ تای بالا بود