کد خبر : 8105
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 - 16:07
-

مزایده برای اسپانسری فوتسال

مزایده برای اسپانسری فوتسال
افتخاری می گوید اگر اسپانسر بگیریم هزینه پخش را آنها تقبل خواهند کرد و صداوسیما هم آمادگی همکاری دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدرضا افتخاری در مورد بحث ارتقای کمیته فوتسال به نایب‌رئیسی اظهار داشت: در واقع دیگر کارهای قانونی آن انجام شده و هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال هم با آن موافقت کرده و قرار است در دستور کار مجمع فدراسیون گنجانده شود.

وی در مورد زمان تشکیل مجمع گفت: اینطور که کفاشیان صحبت کرد، فکر می‌کنم مهر یا آبان جلسه مجمع برای تصویب موضوع نایب‌رئیسی تشکیل شود.

رئیس کمیته فوتسال در مورد جذب اسپانسر و اقداماتی که تاکنون در این‌باره انجام شده، تصریح کرد: در حال مذاکره هستیم و هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم. آن شرکتی که با آنها صحبت کردیم باید روی موضوع فکر کنند و بعد به ما خبر بدهند. اگر موافق پیشنهاد ما بودند که جلسه نهایی تشکیل می‌شود.

افتخاری در پاسخ به این سوال که رقم پیشنهادی برای اسپانسری فوتسال چقدر است، خاطرنشان کرد: هنوز وارد بحث رقم نشده‌ایم و فقط روی کلیات صحبت کردیم. کلا در این زمینه هم مشکلی نداریم چون شاید برای اولین بار باشد که چنین اتفاقی می‌خواهد در لیگ فوتسال بیفتد. اگر در کلیات به توافق برسیم در مورد بقیه موارد مشکلی نداریم.

رئیس کمیته فوتسال در مورد اینکه آیا فوتسال می‌تواند لیگ امسالش را با اسپانسر استارت بزند، گفت: این دیگر دست آنهاست. اگر جواب نه بدهند، به مزایده خواهیم گذاشت تا شرکت جدیدی را پیدا کنیم.

افتخاری در مورد پخش تلویزیونی لیگ فوتسال نیز تاکید کرد: این هم منوط به توافق با اسپانسر است. اگر اسپانسر بگیریم هزینه پخش را آنها تقبل خواهند کرد و صداوسیما هم آمادگی همکاری دارد.

 

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.