کد خبر : 8120
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 12:01
-

تیم ملی فوتسال ایران وارد تبریز شد

تیم ملی فوتسال ایران وارد تبریز شد
تیم ملی فوتسال ایران با استقبال مسئولان و هواداران باشگاه دبیری وارد شهر تبریز شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ، تیم ملی فوتسال ایران برای برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم فوتسال دبیری وارد تبریز شد.
در مراسم استقبال حبیب کلاشی قائم مقام باشگاه دبیری و فرزاد کاویانی مدیر اجرایی باشگاه دبیری به مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران خیر مقدم گفته و سفر خوشی را در تبریز برای آنان آرزومند شدند.
همچنین مدیران روابط عمومی، کانون هواداران، امور بین الملل و تعدادی از لیدر ها و هواداران تیم فوتسال دبیری تبریز نیز در این مراسم حضور داشتند.
درحالیکه قرار بود ۱۶ بازیکن، تیم را در این سفر همراهی کنند اما به دلیل مشکلاتی که از سوی باشگاه‌ها مطرح شد، درنهایت ۱۲ بازیکن راهی تبریز شدند.

علیرضا وفایی، مهدی مصطفایی، محمد شجری، میثم خیام و اولادقبا از بازیکنانی بودند که باشگاه‌های‌شان به دلیل مصدومیت و درگیری با کلاس‌های دانشگاهی و مسابقه از دادن آنها به تیم ملی خودداری کردند تا تیم خسوس که اتفاقا بدون خسوس نیز برابر دبیری قرار می‌گیرد با محمدرضا سنگ‌ سفیدی، سعید عباسی، قاسم عروجی، محمد نویدبخش، امین احمدپور، قدرت بهادری، علی ابراهیمی، مجتبی حسن‌نژاد، محمد زارع، سعید افشار، محمدرضا کرد و مسلم رستمی‌ها در این مسابقه حاضر شود.

در غیاب خسوس که در اسپانیا به سر می‌برد، محمد ناظم‌الشریعه، محمد هاشم‌زاده، امیر فراشی و ناصر پیروردی (بدنساز) و با سرپرستی حسین‌زاده مسئولیت هدایت تیم را برعهده دارند.

تیم ملی فوتسال ایران از فرودگاه تبریز روانه محل اسکان خود هتل گسترش تبریز شدند. قرار است این تیم یک جلسه تمرینی را در زمین مسابقه برگزار کند.
تیم های ملی فوتسال ایران و دبیری تبریز ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۲۳ مرداد در سالن شهید توانای شهرداری تبریز واقع در خیابان ورزش به مصاف هم خواهند رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.