کد خبر : 8117
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 12:20
-

شمسایی: به خاطر دبیری به تیم ملی بازیکن دادیم!

شمسایی: به خاطر دبیری به تیم ملی بازیکن دادیم!
سرمربی تیم تاسیسات دریایی گفت: خیلی برای‌مان مهم است که دبیری در جام باشگاه‌ها بدرخشد و ناکامی‌های چند وقت اخیر فوتسال را جبران کرده و همه چیز سر جایش بازگردد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی در خصوص حضور خود در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: من در نشست خبری باشگاه تاسیسات دریایی حرف‌هایی زدم که آقای افتخاری از کمیته انضباطی درخواست کرد مرا احضار کنند و برای همین روز گذشته به کمیته انضباطی رفتم و باعبداللهی در این باره صحبت‌هایی را رد و بدل کردیم. من در کمیته انضباطی یکسری حرف‌ها زدم و گفتم که اگر حرفی می‌زنیم برای فوتسال است چرا که ما در سطح اول دنیا بودیم و حالا نزول پیدا کرده‌ایم.

آقای گل فوتسال جهان در پاسخ به این سوال که کمیته انضباطی بیشتر روی کدام موضوع از وی پاسخ خواسته بود، بیان کرد: از من در نشست خبری پرسیده شد که مربی تیم ملی می‌شوی که من هم گفتم خسوس از این تیم نمی‌رود تا زمانی که فوت کند بهرحال من هم یک روز فوت کنم فرد دیگر می‌آید جای مرا می‌گیرد. البته یک موضوع دیگر هم بود که گفتم مگر خسوس گادفادر فوتسال است که روی این موضوع هم بحث داشتند.

سرمربی-بازیکن تیم تاسیسات دریایی درباره احتمال محرومیت خود بیان کرد: به نظرم چیزی اتفاق نیفتاده است که من محروم شوم. البته کمیته انضباطی صاحب اختیار است ولی اتفاقی رخ نداده که بخواهند مرا محروم کنند. من یکسری واقعیت‌ها را گفته‌ام که شاید آقای افتخاری از آن خوشش نمی‌آید.

شمسایی افزود: من فعلا روی تیم خودم تمرکز کرده‌ام و آقای افتخاری بداند که احضار کردن من به کمیته انضباطی خوب نیست. ما بیشترین تعامل را با کمیته فوتسال داریم. الان در بدنسازی هستیم ولی چهار بازیکن خود را به تیم امید داده‌ایم در حالی که ممکن است آنها مصدوم شوند. امثال من، شمس، ابطحی، خوراکچی، صالح و … استخوان خرد کرده فوتسال هستیم بنابراین اگر ما حرف نزنیم چه کسی درباره فوتسال حرف بزند.

وحید شمسایی با اشاره به حضور چهار تن از بازیکنان تیمش در تیم ملی برای مصاف با دبیری اظهار داشت: محمدرضا سنگ‌ سفیدی، علی ابراهیمی، سعید عباسی و محمد زارع بازیکنان امید ما هستند که تیم ملی را در سفر تبریز همراهی کردند. ما با تیم ملی راه می‌آییم و خیلی برای‌مان مهم است که دبیری به عنوان نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه‌ها بدرخشد و ناکامی‌های چند وقته فوتسال را جبران کند تا همه چیز به سر جایش بازگردد.

وی ادامه داد: گرچه خود سرمربی تیم ملی در این سفر حضور ندارد اما با توجه به ارتباطی که حسین‌زاده از کمیته فوتسال و همچنین محمد هاشم‌زاده از تیم ملی با ما برقرار کردند، بازیکنان‌مان را در اختیار تیم ملی قرار دادیم که دبیری پیش از جام باشگاه‌ها محک بخورد. گرچه تیم‌مان در دوره بدنسازی به سر می‌برد و در این دوره احتمال مصدومیت بیشتر می‌شود اما با تیم ملی در تعامل هستیم. گرچه ظاهرا یکی دو تیم برای این مسابقه بازیکن به تیم ملی نداده‌اند.
منبع:فارس و مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰

آقای شمسایی به نظر من اینکه میتونی حرف بزنی و خبرنگارها هم باهات هستند که نظرات شما را منعکس میکنی و خیلی وقتها هم انصافا درست میگی ولی چند خواهش دارم
همیشه منتقد کار ضعیف یا بد باش حتی زمانیکه به ضرر خودت باشه
گاهی وقتها مطالب کاملا درست را با کلماتی توهین آمیز مخلوط نکن تا خود متهم نشوی
شما که به همه منافع شخصی رسیده ای پس در این یکی دو سال آخر بازیکنی و شروع مربیگری پایه و اساس راهی را بنا کن که واقعا به صلاح فوتسال ایران باشه