کد خبر : 8133
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 17:43
-

منصوری: برای احیا تیم های پایه با لک مذاکره کردم

منصوری: برای احیا تیم های پایه با لک مذاکره کردم
مالک باشگاه شهید منصوری گفت:طی سالهای گذشته تیم منصوری بدون بودجه ای در دست اداره می شد تا بلکه در طول فصل با امید به خدا هزینه های تیم را تامین کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کریم منصوری مالک باشگاه شهید منصوری قرچک گفت:با حسین خبیری مذاکراتی را مبنی بر پذیرش سمت مدیریت باشگاه منصوری توسط وی انجام دادیم و در آخرین صحبت ها با هم به توافق رسیدیم تا در نهایت و آخرین جلسه این انتصاب رسمی و اعلام شود و تا کنون نیز خبری ازخبیری نداشتم، طی چند روز گذشته از حضور وی در تیم میثاق به عنوان مدیر عامل با خبر شدم اما این گفته ها را باور نکردم تا با خودش صحبت کنم، جالب این جاست که خبیری حتی یک تماس برای دادن این خبر به من نداشت اما اگر گفته ها واقعیت داشته باشد باید بگویم که خبیری عهد شکنی کرده است زیرا ما با هم قول و قراری داشتیم.

وی افزود:به جز خبیری گزینه ای برای مدیرعاملی شهید منصوری‌ در نظر نداشتم اگر طی چند روز آینده کسی برای این پست به نظرم رسید که به مذاکره می نشینیم اما در غیر این صورت خودم مسئولیت اداره تیم را به عهده می گیرم تا کارها به صورت منظمی انجام شود.

منصوری در پایان بیان داشت:امسال در باشگاه منصوری کارهای مهمی برای انجام دارم زیرا احیاء تیم های پایه را در دستور کار خود قرار داده ام تا تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر، امید و جام حذفی جدا شوند و برای هر رقابت تیمی آماده داشته باشیم برای این کار به تیم ها و مدیریت قدرتمندی تیاز داریم، تصمیمم برای احیا فوتسال در منصوری جدی است و در این خصوص شب گذشته با رضا لک صحبت طولانی داشتم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

صادق چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴

مهندس مرتضوی را بیارید مدیرعامل شهید منصوری کنید

نام ... پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

این رضالک شده حالامورینیو،تانیم فصل صبرمیکنیم ببینیم کسی که بااین بودجه وامکانات(خوراکچی)میثاق رودرحدیک مدعی معرفی کردایشون عیارشون مشخص میشه.آقای خلیلی موتورروروشن کن!

ناشناس پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷

khoda bedade bazikonaye mansori berese ke to dobareh shodi modir amel

نام ... پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶

khoda be dade bazikonan mansori berese ke to dobare shodi modir amel ab be emem hosein nemidi