کد خبر : 8155
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 11:58
-

رئیس هیات مدیره دبیری تبریز: با تیمی آماتور نفس تیم ملی را گرفتیم

رئیس هیات مدیره دبیری تبریز: با تیمی آماتور نفس تیم ملی را گرفتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران دکتر شهرام دبیری در نشست خبری این باشگاه اظهار داشت: تیم دبیری از زمانی که تشکیل شده است توانایی ها و پتانسیل های زیادی داشته است که تا به اینجای کار رسیده است که نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا خواهد بود. ما آن سال ها که تیمی آماتور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران دکتر شهرام دبیری در نشست خبری این باشگاه اظهار داشت: تیم دبیری از زمانی که تشکیل شده است توانایی ها و پتانسیل های زیادی داشته است که تا به اینجای کار رسیده است که نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا خواهد بود. ما آن سال ها که تیمی آماتور داشتیم در بازی تدارکاتی با تیم ملی برای آنها دردسرساز شدیم که نشان از توانمندی های دبیری داشت.

وی تاکید کرد: در بازی دوستانه با تیم ملی ما دیروقت به تهران رسیدیم و قرار شد صبح و عصر با تیم ملی بازی کنیم. در بازی صبح به دلیل خستگی و ترس بازیکنانم از نام تیم ملی که در آن زمان آقای انصاری فر سرمربیگری اش را بر عهده داشت با اختلاف باختیم اما در بازی عصر تا جایی پیش رفتیم که کم مانده بود آنها را شکست دهیم.

دکتر دبیری تاکید کرد: مطمئنم در بازی ما با تیم ملی در تبریز هم تماشاگران یک بازی تماشاگرپسند را مشاهده خواهند کرد و از عملکرد تیم خود لذت خواهند برد.

رئیس هیات مدیره باشگاه دبیری از حضور شمس در دبیری ابراز خوشحالی کرده و ادامه داد: من بابت اینکه آقای شمس به عنوان یکی از برترین مربیان حال حاضر دنیا قبول کرد عهده دار سرمربیگری تیم ما شود از ایشان تشکر می کنم و مطمئنم با همدلی و وفاق می توان عنوان قهرمانی آسیا را هم برای تبریز به ارمغان بیاوریم.

دکتر دبیری در خاتمه خاطرنشان کرد: می دانیم سطح جام باشگاههای آسیا از سطح جام ملت ها به مراتب سخت تر است چون بازیکنان خارجی در جام باشگاهها می توانند به میدان بروند و رقبای ما هم تا توانسته اند چنین نفراتی را جذب کرده اند اما ما هم برای قهرمانی می رویم و انشاالله تیم با دست پر به تهران بازخواهد گشت.

وی از زحمات وحید شمسایی در تیم دبیری تبریز تشکر کرد و برای وی نیز آرزوی موفقیت کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

دکتر جان خیلی ببخشید ولی شما دکتر هستید و باید نفس بدهید نه اینک نفس بقیه را بگیرید!
البته بعنوان یک ایرانی برای تیمتون که بعنوان نماینده ایران هستید آرزوی موفقیت دارم