کد خبر : 8152
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 9:56
-

شمس: در مسابقات آسیایی قهرمان نشویم در چین پناهنده می شوم

شمس: در مسابقات آسیایی قهرمان نشویم در چین پناهنده می شوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از نشست خبری باشگاه دبیری تبریز، حسین شمس اظهار داشت: روحیه بچه های تیم ما عالی است و تمرینات خوبی را طی اردوهای مختلف پشت سر گذاشته ایم و انشاالله با قدرت به چین خواهیم رفت تا عنوان قهرمانی را برای ایران به دست آوریم. وی با تاکید بر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از نشست خبری باشگاه دبیری تبریز، حسین شمس اظهار داشت: روحیه بچه های تیم ما عالی است و تمرینات خوبی را طی اردوهای مختلف پشت سر گذاشته ایم و انشاالله با قدرت به چین خواهیم رفت تا عنوان قهرمانی را برای ایران به دست آوریم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ قولی بابت قهرمانی تیمش به مسئولان باشگاه های آسیا نداده است، افزود: هیچ انسان عاقلی در خصوص چیزی که در آینده رقم می خورد قول نمی دهد اما من تمام تلاشم را می کنم که تیمم را به قهرمانی برسانم و اصلا برای همین است که به تبریز آمده ام.

حسین شمس به برنامه سه ساله خود در باشگاه دبیری تبریز اشاره کرده و تاکید کرد: با مسئولان باشگاه دبیری از قدیم الایام رفاقت دارم و خودم را جزئی از آنها می دانم اما حدود سه سال پیش که به دبیری آمدم و رسما به عنوان مدیرفنی در این تیم مشغول بکار شدم برنامه ای سه ساله ارائه کردم که مورد تایید قرار گرفت و به حمدالله به خوبی به جلو پیش رفت.

سرمربی دبیری تبریز یادآور شد: در سال اول این برنامه باید بین چهار تیم اول می بودیم که این اتفاق رخ داد، در سال دوم باید قهرمان می شدیم که وحید شمسایی را آوردیم و همان سال به اردوی تدارکاتی و مسابقات کویت فرستادیم. شمسایی در سال دوم با تلاش ستودنی خود و پشتیبانی هیات مدیره تیم را قهرمان ایران کرد و اکنون در سال سوم کار به دست من افتاده است که انشاالله از عهده اش بر خواهم آمد.

وی در ادامه پاداش قهرمانی در آسیا را برای خود، حضور در کنار مردم تبریز اعلام کرد و تاکید کرد: فقط برای خدمت به مردم تبریز به اینجا آمده ام و می خواهم روزهای شیرینی را با هم رقم بزنیم. انشاالله اگر قهرمانی آسیا هم به دست آمد دوست دارم به عنوان پاداش مرا به عنوان شهروند افتخاری شهر تبریز قبول کنند.

شمس در آستانه بازی تدارکاتی با تیم ملی و در حضور مسئولان تیم ملی فوتسال حاضر در جلسه کنفرانس به تقدیر از تیم ملی برای انجام این بازی پرداخت و متذکر شد: در هیچ جای دنیا یک تیم ملی برای بازی دوستانه با یک باشگاه تشکیل اردو نمی دهد اما این اقدام از سوی تیم ملی ما رخ داد که قابل ستایش و قدردانی است. من از تیم ملی تشکر می کنم.

وی با اشاره به حضور محمد هاشم زاده در کادر فنی تیم ملی یادآور شد: برای اولین بار یک بازیکن ملی پس از هشت دوره قهرمانی آسیا با تیم ملی و گذراندن کورس های مربیگری به عنوان مربی تیم ملی مشغول به کار می شود که باید آن را به فال نیک گرفت. من با هاشم زاده و دیگر مسئولان تیم ملی خاطرات شیرینی دارم که هیچ وقت فراموش نخواهم کرد.

سرمربی دبیری تبریز در پاسخ به اینکه آیا برای قهرمانی لیگ هم برنامه دارد، چنین پاسخ داد: نهایت تلاش ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی و کسب هر دو جام است. البته که کار سخت است و مثلا ما به محض بازگشت به ایران باید به اهواز اعزام شویم تا با حفاری بازی کنیم اما از تلاش برای تکرار قهرمانی پا پس نخواهیم کشید.

حسین شمس نقطه قوت دبیری را در جام باشگاههای آسیا باتجربه بودن و پشتیبانی قوی مسئولان باشگاه ها اعلام کرد و گفت: با حضور بازیکنی چون جواد اصغری مقدم و فخیم که جام جهانی را تجربه کرده و یا بهروز جعفری که به تازگی عنوان برترین بازیکن دانشجویان جهان را به ارمغان آورده ما تیم مجربی در اختیار داریم که با حمایت های همیشگی باشگاه می تواند هر کاری در زمین انجام دهد.

وی در خاتمه یادآور شد: هیچ حریفی را در جام باشگاههای آسیا دست کم نخواهیم گرفت و سعی داریم تا همچون جام باشگاههای آسیا که در هر بازی ۷ یا ۸ گل می زدیم تا هر اتفاقی نتواند زمین گیرمان کند، این بار هم با همین استراتژی در چین به میدان می رویم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

بفرما ایشون هم شدن شهروند افتخاری تبریز!
همینه آقا قدیم می‌گفتند محل تولد هر کسی شهر آدمهاست بعد گفتن آدمها هر جا ازدواج کنند شهرشان همانجاست ولی این روزها هر کسی توی ورزش بتونه از هر شهری پول بیشتری بگیره میشه شهروند همان شهر!
همه حرفها کشکه بخدا فقط پول!
ضمنا واقعا خجالت داره اگه بین ۱۰ تا تیم که ۸تا از آنها کاملا سطح پایین هستند اول نشوید!
هر تیمی که از ایران میخواهد برود باشگاههای آسیا با سیاست بازی این بازیها را بزرگش میکنند تا بتوانند پول بیشتری از باشگاه بگیرن!

صادق پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

حسین شمس اهل کجا هستن

نام... پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

شمس اهل هرجایی است که بیشتر پول بگیره اصفهان -مشهد – تبریز – قم و…

نام ... پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

حالا کجا پناهنده می شوند؟

آذربايجاني پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸

پرچم تبریز همیشه بالاست
به امید قهرمانی دبیری در آسیا
یاشاسین آذربایجان

دبیری قهرمان آسیاست شک نکنید

يك آذري پنجشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱

پرچم تبریز و آذربایجان همیشه بالاست
به امید قهرمانی دبیری در اسیا
عشق است فرهاد فخیم آقای گل لیگ
عشق است دبیری قهرمان ایران و آسیا
یاشاسین آذربایجان

نام ... جمعه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱

دبیری اگه تیم ملی رو هم داشته باشه قهرمان نمی شه.
فوتسال ایران مرد.