کد خبر : 8240
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1393 - 19:09
-

فوتبال جایگزین فوتسال شد!

فوتبال جایگزین فوتسال شد!
سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز رسما از انحلال تیم فوتسال شهرداری تبریز خبر داد.

ّه گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سعید حاجی زاده سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به اینکه مطالبات هواداران این تیم قدیمی باعث شد تا اعضای شورای شهر با برگزاری جلساتی با سازمان ورزش این تصمیم را بگیرند، گفت: با تصمیم مدیرعامل سازمان ورزش و تلاش اعضای شورای شهر، باشگاه ماشین سازی زیر پوشش شهرداری تبریز قرار گرفته و وضعیت این تیم بهبود می یابد.

وی از جایگزینی تیم فوتبال ماشین سازی با فوتسال شهرداری تبریز خبر داد و افزود: امتیاز فوتسال شهرداری تبریز به باشگاه مس سونگون فروخته شده و برای همین بودجه در نظر گرفته شده برای تیم فوتسال شهرداری تبریز جهت حضور در رقابت های فصل جدید لیگ برتر باشگاههای کشور به تیم فوتبال ماشین سازی اختصاص می یابد.
این تصمیم در حالی اخذ شده است که در حال حاضر ریاست شورای شهر تبریز بر عهده یک چهره فوتسالی به نام دکتر شهرام دبیری است و سهرابی مدیر ورزش شهرداری خود از مدیران و مربیان فعال فوتسال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۳۰

پول و شهرت توی فوتبال خیلی بیشتره پس چرا سراغش نروند! مثل گیتی پسند اصفهان وقتی هم به جایگاه لازم رسیدن فوتسال میشه کشک!!
البته راه شروع و کسب اعتبار و شهرت را خوب انتخاب کردند و یک عده هم این وسط خوب پولی به جیب زدند!! مثل خیلی مربیان و بازیکنان غیر بومی و ۰۰۰!!
فولاد ماهان هم همینطور بود یادتون هست که قبل از مسایل اقتصادی دنبال خرید امتیاز تیم فوتبال لیگ برتری مثل ذوب آهن هم بودند!
آخه اینجوری به خیلی منافع بیشتر میشد رسید ولی حیف شد! حالا گیتی با کمی تغییر دنبال همان کاره!