کد خبر : 8251
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مرداد 1393 - 13:24
-

تقی پور:امسال شرایط مالی بهتری داریم

تقی پور:امسال شرایط مالی بهتری داریم
سرمربی تیم مس سونگون گفت: تا شب گذشته که به صورت رسمی با مسئولان مس سونگون قرار داد بستم، حضورم درا ین تیم مشخص نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون‌ گفت: پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر فصل گذشته شهرداری تبریز، به دلیل مشکلاتی که در راستای حمایت یک تیم در لیگ برتر داشت تصمیم به فروش امتیاز گرفت و این پروسه به دلیل بررسی شرایط و یافتن خریدار به طول انجامید به همین دلیل تکلیف تیم زمانی مشخص شد که زمان زیادی تا آغاز لیگ فصل جدید نمانده است مس سونگون امتیاز تیم را خریداری کرد و با توجه به عملکرد تیم در گذشته حفظ اسکلت تیم و کادر فنی را در دستور کار قرار داد اما این امر تا شب گذشته که به صورت رسمی قرار داد امضا کردیم، مشخص نبود و خودم نمی‌دانستم هدایت تیم را بر عهده خواهم داشت یا خیر.

وی افزود: با توجه به علاقه مسئولان مس سونگون‌ به حضور در عرصه ورزش، امسال از نظر بودجه‌ای شرایط بهتری شامل حال تیم می‌شود و به همین دلیل توانستیم در همین مدت کوتاه سه خرید خوب داشته باشیم تا بازیکنان مورد نیاز به تیم اضافه شوند. البته هنوز یکی از سهمیه‌های لیگ برتری را در اختیار داریم و خواهان حضور بازیکنی هستم که ضعف و کمبود فصل گذشته در ترکیب را جبران کند.تمرینات تیم از هفته پیش آغاز شده اما تمرینات منظم و تاکتیکی از امروز استارت می‌خورد تا سه‌شنبه که برای برپایی اردویی یک هفته‌ای راهی سر‌عین می‌شویم.

تقی پور ادامه داد: معتقدم تیم نیاز به اردو دارد تا همگام با تمرینات بدنسازی و هوازی به مسائل فنی و تاکتیکی پرداخته شود. دو روز پایانی این اردو نیز با انجام بازی‌‌های تدارکا‌تی مقابل تیم‌هایی از اردبیل همراه خواهد بود تا بازیکنان در شرایط رقابتی قرار بگیرند و بتوانند پس از ماه‌ها استراحت و دوری از فوتبال به هماهنگی برسند.
منبع:باشگاه خبرنگاران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

معترض یکشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰

دو سال با بهترین تیم هیچی نشدین. الانم تو تیتر فقط گفته شرایط مالی بهتره.
کل لیگ هم قراره بگه دیر شروع کردیم و داوری باعث باخت بود
میر معصوم مافیا

ع دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

واقعا هم الان برای آماده کردن تیم اصلا وقت کافی نیست شما ببینید تیم دبیری حتی اردوهاشم برگزارکرده ولی تیم مس تازه داره قراردادمی بنده

میر معصوم مافیا سه شنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷

میر معصوم مافیا میدونست تیم و میده به مس یعنی از ۵ ماه پیش میدونست ولی نگه داشت واسه لحظه آخر که تیم نتیجه نگیره. چون هم چنان در توهم بهترین بودن هست