کد خبر : 8243
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مرداد 1393 - 11:34
-

شمسایی:ناصری بار فنی نیمکت تاسیسات را بالا خواهد برد

شمسایی:ناصری بار فنی نیمکت تاسیسات را بالا خواهد برد
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید: مطمئنا حضور رضا ناصری به عنوان مدیر فنی در این تیم باعث بالا رفتن بار فنی نیمکت مربیگری تاسیسات خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی در خصوص پیوستن رضا ناصری، گلر سابق تیم ملی فوتبال به عنوان مدیر فنی باشگاه تاسیسات دریایی و مشاور فنی سرمربی این تیم خاطرنشان کرد: ناصری دارای تجارب بسیار گرانبهایی در فوتسال ایران است که می‌تواند گل‌های زیادی برای کادر فنی تاسیسات داشته باشد. مطمئنا حضور او بار فنی نیمکت مربیگری را بالا خواهد برد. پیشنهاد حضور او در تیم را به حلاجی، مدیرعامل باشگاه تاسیسات ارائه کردم و او نیز با این موضوع موافقت کرد.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران درباره میزان آمادگی این تیم برای حضور در لیگ برتر فوتسال گفت: از روز چهارشنبه به این دلیل که چهار بازیکن امیدمان را برای بازی دوستانه مقابل دبیری تبریز به تیم ملی امید دادیم تمریناتمان تا امروز (شنبه) تعطیل بود. در مجموع تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و سه شنبه نیز یک بازی دوستانه با شهرداری ساوه خواهیم داشت.

وی درباره پیش‌بینی خود از لیگ برتر فوتسال در فصل جدید نیز اظهار کرد: به اعتقاد من پنج تیم ماهان قم، فرش آرای مشهد، منصوری قرچک، دبیری تبریز و گیتی‌پسند اصفهان شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر را دارند. میثاق تهران نیز از تیم‌های بسیار خوب این فصل خواهد بود. هدف ما امسال طبق برنامه باشگاه قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول رده‌بندی است و ان‌شاءالله سال آینده برای قهرمانی پا به لیگ برتر خواهیم گذاشت. امیدوارم امسال لیگ پویایی باشد و شاهد رقابت‌های جذاب و دیدنی و به دور از هرگونه حاشیه باشیم.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸

البته رفیق بازی جای خود ولی لااقل وحیدشمسایی رفیق نیمه راه نیست و هر جا رفته چند نفر را برده اونجا و از عملکرد آنها هم حمایت میکنه!
این درسی است که بسیاری مدعیان شهرستانی نمیگیرند و تا به جایی می‌رسند یادشون میره با کمک چه کسانی به موفقیت رسیدند و نه تنها اونها را فراموش میکنند بلکه سعی میکنند اونها را نابود کنند تا به جایگاه اونها نرسند!

taha یکشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷

سلطان شمسایی دوست داریم به امید قهرمانی تاسیسات