کد خبر : 8276
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1393 - 12:11
-

جابری:طاهری اسپانسر اصفهانی خرید سهمیه زمزم را منصرف کرد !

جابری:طاهری اسپانسر اصفهانی خرید سهمیه زمزم را منصرف کرد !
بازیکن سابق تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند نمی‌خواست سهمیه زمزم در اصفهان بماند و اسپانسری که برای خرید سهمیه این تیم اعلام آمادگی کرده بود را منصرف کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهرداد جابری اظهار کرد: پس از اینکه باشگاه زمزم از تیمداری در لیگ برتر فوتسال منصرف شد، تلاش‌هایی را صورت دادیم تا با پیدا کردن اسپانسری نگذاریم سهمیه از اصفهان خارج شود.

وی ادامه داد: پس از تلاش‌های صورت گرفته، اسپانسری را پیدا کرده و موافقت اولیه وی را برای در اختیار گرفتن سهمیه تیم گیتی‌پسند نوین جلب کردیم اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

بازیکن سابق تیم فوتسال ماهان تصریح کرد: مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند تمایلی به ماندن سهمیه گیتی‌‌پسند نوین نداشت و با توجه به اطلاعاتی که به دست آوردیم، با صحبت‌هایی که با اسپانسر انجام داده بودند، این اسپانسر را منصرف کردند.

جابری با بیان اینکه رفتار باشگاه گیتی‌پسند موجب شد تا زمزم قید ادامه فعالیت در لیگ برتر را بزند، یادآور شد: طاهری در نظر داشت سهمیه گیتی‌پسند نوین را همانند فصل گذشته به طور قرضی به اسپانسر جدید بدهد اما این اسپانسر قبول نکرد.

وی با اشاره به انتقال سهمیه گیتی‌پسند نوین به تیم راه ساری بیان کرد: این تیم سهم بازیکنان اصفهانی بود اما متاسفانه این سهمیه از استان ما خارج شد.

بازیکن فوتسال اصفهان در پایان تاکید کرد: اسپانسری برای حضور در لیگ دسته یک پیدا کرده‌ایم اما از ترس اینکه این اسپانسر را هم منصرف نکنند، تا زمانی که قطعی نشود، نامی از وی نخواهیم برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

واقعا حرف راست زده، چون طاهرى نمیزاره تیمى تو اصفهان جون بگیره که برا خودش رقیب شه

نام ... دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶

منم مثل بقیه همشهریام متاصر شدم وقتی این همه ناپاکی تو این فوتسال با امدن گیتی با مدیریت طاهری را دیدم این چه فوتسالی تو این شهر که این آقایان راه انداختند که موجب نابودی فوتسال اصفهان خواهد شد به امید نابودی این اشخاص

علی دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

حق با آقای جابری ،تا کی حق اصفهان وبچه اصفهانیا پای ما ل بشه

نام ... دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

افرین به مهرداد جابرى ، دمت گرم

ناشناس دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

این علی طاهری آدم بی لیاقتی!!!

نام ... دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲

اقای جابرى ما بازیکنا زمزم داریم از زمزم شکایت میکنیم،دیگه نمیذاریم حقمون پایمال بشه

نام ... دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴

خوب دادا این تیمو داد به سارى که تو فدراسیون لابى قوى مثل نجاریان و …. داشته باشه که هوا تیم چمنى و سالنیشو بیشتر داشته باشند، میدونى که این استاد تبانى هست و صبح تا شب فقط به فکر تبانى کردن تا پاک بودن

شایان دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

آخه آقای جابری این اسپانسر محترم با ۱۵۰ میلیون میتونست بره تو لیگ دسته دو تیمداری کنه نه لیگ برتر اونوقت خود تو باید با۵میلیون بازی میکردی آخه این شدنیه؟!!
ضمن اینکه آقای ابرقویی با هفت اسپانسر و گروه صحبت کرد ولی هیچکدام حاضر نبودند حتی پول پارسال زمزم را بدهند.
زمزم هم بدلیل اسپانسری داوری لیگهای فوتبال وفوتسال که چند میلیارده آب خورده دیگه نتونست نظر هیات مدیره را جلب کنه.

نام ... دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

تا مدیران نالایق و پول دوستی مثل علی طاهری هستند فوتسال اصفهان بیشتر در جا میزنه.باید دید طاهری قبل از ورود به فوتسال چی داشت و حالا ببینید چه چیزهایی داره.غیر از چند نفری که اطراف خودش جمع کرده و اونها رو میچاپه تمامی مردم اصفهان ازش متنفرن.ادمی که از بازیکن و کادر تیمش پول قرض میگیره و اون رو به خاک سیاه میشونه تا بهش برگردونه.دو نفر از اعضای کادر فنیش به خاطر کارهایی که براش انجام دادن وارد تیم شدن،این وسط کشاورز هیچ کاره بود.اما متاسفانه کسی نیست تا با این ناپاکیها مبارزه کنه و جالب اینجاست خودش رو پدر فوتسال اصفهان میدونه.

نام ... دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱

مگه میشه !!!! از کی قرض گرفته اگه میدونی بگو هم دلیل بعضی کارها واسمون روشن بشه هم برایم پول ازشون قرض بگیریم?

نام ... دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲

طاهری چوب این کارهاش رو میخوره.هرچند تا حالا هم خورده ولی خودش خبر نداره.بهتره چشمش رو یه کم باز کنه.این مدیر پول دوست باعث نابودی خیلی ها شده

وحید دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰

آخه چرا اینقدر حرف بیخود میزنید.آقای جابری اسپانسری که میگه من کلا ۱۵۰ میلیون پول میدم اسپانسره؟ مثل اینه که تو بخوای ماشینت رو که ۵۰ میلیون میارزه بفروشی اونوقت داداشت بگه من مجانی میخوام عوضش بنزین میزنم و روغنش رو عوض میکنم و سوارش میشم.بهش میدی؟

نام ... دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸

آقای جابری نمیگم الان شرایطخوبه ولی آن موقع که به اتفاق استادت علی افضلی تو گیتی بودی هم همین آقای طاهری مدیر عامل بود! در آن زمان هم رفتارهای بسیار کثیف تری انجام شد ولی چون شما و علی افضلی بودین و پولش به شماها رسید این حرفها نبود و چرا چیزی نمیگفتی?
اصلا شماها که میدانستید و چیزی نمیگفتید و فقط به فکر جیب خودتون بودید مقصر این ناپاکیها هستید

نام ... دوشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱

علی طاهری رئیس مافیایی /با این همه ادعا …. اصفهانیایی
خجالت داره این کاراتون !!!
حیفــــــــــــــــــــــ

سعید سه شنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

آقایون خوبه همتون مردن دارید . اگه دین ندارید لااقل آزاده باشید.
آقای جابری حالا که انتخابت نکردند همه بدند دیگه.