کد خبر : 8325
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1393 - 11:32
-

شمسایی:اثرات مثبت قهرمانی دبیری برای کل فوتسال است/هنوز خبری از حکم کمیته انضباطی نیست

شمسایی:اثرات مثبت قهرمانی دبیری برای کل فوتسال است/هنوز خبری از حکم کمیته انضباطی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی با اشاره به بازی دوستانه امروز تیمش با شهرداری ساوه، اظهار داشت: این آخرین روزهایی است که تیم‌ها برای آماده‌سازی خود فرصت دارند. شهرداری ساوه تیم خوبی است که می‌تواند تمام تیم‌های لیگ برتری را اذیت کند. آنها دو بازی هم اخیرا با دبیری داشتند که یک برد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی با اشاره به بازی دوستانه امروز تیمش با شهرداری ساوه، اظهار داشت: این آخرین روزهایی است که تیم‌ها برای آماده‌سازی خود فرصت دارند. شهرداری ساوه تیم خوبی است که می‌تواند تمام تیم‌های لیگ برتری را اذیت کند. آنها دو بازی هم اخیرا با دبیری داشتند که یک برد و یک باخت نتیجه تلاش‌شان بود.

سرمربی تیم تاسیسات در خصوص تیم دبیری که اکنون در تایلند به سر می‌برد نیز گفت: در آستانه جام باشگاه‌های آسیا همه امیدوار به قهرمانی دبیری هستیم. من به شخصه لحظه به لحظه خبرهای این تیم را پیگیری می‌کنم. موفقیت این تیم تنها مختص به باشگاه دبیری نیست و اگر این اتفاق رخ دهد شادی و اثرات مثبت قهرمانی برای کل فوتسال ایران خواهد بود. من هم که خودم به هر حال سهمی در این کار دارم و سال گذشته با این تیم قهرمان ایران شدیم. دبیری با مربی و بازیکن و مالکین خوبی که دارد حتما می‌تواند نتیجه بگیرد.

شمسایی ادامه داد: امیدوارم بعد از جام باشگاه‌ها نیز لیگ پویایی داشته باشیم چون به این شکل استعدادهای خوبی به فوتسال معرفی خواهند شد که می‌توانند آینده را تضمین کنند.

وی در مورد اینکه قرار بود نتیجه حضورش در کمیته انضباطی روز شنبه هفته جاری اعلام شود، تاکید کرد: هنوز که هیچ خبری از این نشست بیرون نیامده و حکمی هم به من ابلاغ نشده است.

کاپیتان سابق تیم ملی در مورد وضعیت تیمش در لیگ ۹۳ تصریح کرد: به دنبال رسیدن به اهدافی هستیم که برنامه‌ریزی کرده‌ایم. مدیریت و گروه فنی خیلی خوبی داریم و بازیکنان باتجربه و جوانان با استعدادمان را با هم تلفیق خواهیم کرد تا امسال جزو مدعیان باشیم. اگر این اتفاق نیفتد کم‌کاری از خودمان بوده وگرنه شرایط کاملا برای مدعی بودن تاسیسات مهیاست. وقتی باشگاه از بالا تا پایین خوب اداره شود، کسب نتیجه دور از دسترس نیست. سال آینده هم دیگر به فکر دو قهرمانی در لیگ برتر و جام باشگاه‌ها هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.